امام جمعه شهرستان صحنه:

اگر انقلاب نبود به برخی از مسئولین ما چوپانی هم نمی دادند / زد و بند های سیاسی باعث شده مسئولیت به افراد بی صلاحیت داده شود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 300075|15:56 - 1396/04/30
نسخه چاپی
اگر انقلاب نبود به برخی از مسئولین ما چوپانی هم نمی دادند / زد و بند های سیاسی باعث شده مسئولیت به افراد بی صلاحیت داده شود
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : برخی ها ممکن است خط و خطوط سیاسی و تحلیل های امام جمعه را قبول نداشته باشد ولی دلیل نمی شود که در نماز جمعه شرکت نکنند .

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به برجام عنوان کرد : ترامپ در سخنان انتخاباتی خود می گفت اگر من رئیس جمهور آمریکا بشوم برجام را پاره می کنم.

 

وی ادامه داد : در وضعیت کنونی ترامپ نمی تواند برجام را باطل کند ولی به دنبال این است با اجماع جهانی برجام را باطل کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی خاطر نشان کرد : این  مسئله پاره کردن قرارداد چیز تازه ای نیست ، صدام حسین قراردادی که در زمان پهلوی با ایران بسته بود جلوی دوربین پاره کرد و به کشور ما حمله کرد ولی جوانان کشور ما درسی به آن دادند که وی در وصیت نامه اش نوشت مراقب ایران باشید.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : دولت باید در این زمینه مواضع محکم تری بگیرد هر چند ظریف در مصاحبه تلویزیونی خود موضع خوبی گرفت .

 

وی یادآور شد : سیاست مداران ما از گذشتگان درس بگیرند که آمریکایی ها چگونه با ما رفتار می کردند و فکر نکنند چون آن ور آب درس خوانده اند خبری است . باید توجه کنیم که خود امریکایی ها برای حفظ منافع ملی خود چه کار می کنند !؟

 

خطیب نماز جمعه صحنه گفت : خیلی زشت است که یک مسئول به نماد اقتدار کشور ، سپاه اعتراض کند . آنها باید یاد بگیرند که چه چیزی باعث اقتدار و امنیت کشور شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی گفت : توصیفاتی که امام و مقام معظم رهبری از امامت جمعه دارند بسیار قابل توجه است . از جمله اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند : نماز جمعه یک قرارگاه است یعنی قلب دفاعی می باشد.

 

وی با بیان اینکه کسی که اگاهانه یا نا اگاهانه به فکر تعضعیف نماز جمعه باشد انقلابی نیست گفت : کسی که میخواهد کار فرهنگی در شهرستان انجام بدهد باید با تشکیلات نماز جمعه هماهنگ باشد و با آن تضاد نباشد که مصداق هایش در طول چند سال اخیر عرض کرده ام.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت :برخی ممکن است در شهرستان خط و خطوط سیاسی و تحلیل های امام جمعه را قبول نداشته باشد ولی دلیل نمی شود که در نماز جمعه شرکت نکند.

 

وی بیان کرد : متاسفانه به خاطر رعایت نشدن کف لیاقت ها و بالا بودن زد و بند های سیاسی ، مسئولیت ها را به افراد ناباب واگذار می کنند که یکی از درد های بعد انقلاب است و در برخی از موارد اگر به سابقه کسی رجوع کنیم می بینیم اگر ان شخص ضد انقلاب نباشد با انقلاب هم همراه نیست.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : روز گذشته مراسم شهادت امام صادق(ع) بود تله می گذاشتید در داخل مراسم ، مسئولی به تله نمی افتاد خوب این چه طرز مسئولیت است؟ مسئولی که در مراسم نه دی ، مراسم شهادت امام صادق ع و ... حضور پیدا نمی کند باید به صلاحیت آن شک کرد هر چند که زد و بند سیاسی جلوی کار را گرفته است.