فرماندار شهرستان سرپلذهاب:

اولویت کمیته برنامه ریزی تکمیل طرحهای نیمه تمام است/ اختصاص بیش از ۹۵میلیارد ریال اعتبار عمرانی به سرپل ذهاب

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300149|11:35 - 1396/05/03
نسخه چاپی
اولویت کمیته برنامه ریزی تکمیل طرحهای نیمه تمام است/ اختصاص بیش از ۹۵میلیارد ریال اعتبار عمرانی به سرپل ذهاب
مرصادنیوز: فرماندار شهرستان سرپلذهاب از اختصاص بیش از ۹۵میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرستان خبرداد و گفت: اولویت کمیته برنامه ریزی شهرستان تکمیل طرحهای نیمه تمام در شهر و روستا است.

به گزارشامروله، به نقل از بازی دراز، اکبرسنجابی در جلسه کمیته برنامه ریزی سال جاری شهرستان سرپل ذهاب که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جهت اجرا و تکمیل طرح های عمرانی دردست اقدام در شهرو روستا اعتباری بالغ بر 96 میلیارد و 550 میلیون ریال به دستگاههای اجرایی سرپل ذهاب تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام مهمترین برنامه کمیته برنامه ریزی شهرستان سرپل ذهاب است، افزود: دستگاههای اجرایی شهرستان نسبت به مبادله موافقت نامه و شروع فعالیت های عمرانی اقدامات لازم را به کارگیرند.

 

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: مدیران شهرستان ازهم اکنون با نظارت کامل بر کمیت و کیفیت ، پیگیر و درصدد انجام مبادله موافق نامه های اعتبارات سالجاری، پیگیری پروژه های شرکت گاز و رفع مشکلات اجتماعی، گزارش نواقص و نیازهای مجتمع های ورزشی شهرستان، تسریع در نوسازی مدارس  و اجرای خط کشی راههای روستا سال گذشته برآیند.

وی درپایان ضمن تاکید بر خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: رسیدگی به امور مردم و محرومین و عمران و آبادانی شهرستان از الطاف بزرگ خداوند متعال به مسئولین است و باید به نحو احسنت در ادای این فریضه تلاش و کوشش کرد.

لازم به ذکر است،در پایان جلسه روسای ادارات به تشریح عملکرد و گزارش پروژه های عمرانی سال گذشته درحوزه شهر و روستا پرداختند.