مدیر آموزش و پرورش شهرستان صحنه:

هنرستان فنی 12 کلاسه ی زینبیه تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

سرویس: شهرستانکد خبر: 300513|16:50 - 1396/05/26
نسخه چاپی
هنرستان فنی 12 کلاسه ی زینبیه تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است
پایگاه خبری امروله : مدیر آموزش و پرورش شهرستان صحنه با همراهی معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی از چند فضای آموزشی در دست ساخت بازدید بعمل آوردند.

به گزارشامروله، ، مدیر آموزش و پرورش به همراه معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی از ساختمان مدرسه ی 12 کلاسه ی فنی حرفه ای زینبیه، سالن ورزشی پروین اعتصامی و مدرسه ی 12 کلاسه ی مسکن مهر شهرستان بازدید بعمل آوردند.

 

اکبر خزایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در حاشیه ی بازدید گفت: ضرورت پیگیری و طرح موضوع از طریق مجاری مربوطه به ویژه اداره کل نوسازی مدارس و همچنین طرح موضوع در کمیته ی برنامه ریزی شهرستان به منظور تخصیص اعتبار به موقع با هدف تسریع در روند افزایش پیشرفت فیزیکی این فضاهای آموزشی باید در اولویت قرار گیرد.

 

خزایی تاکید کرد: هنرستان فنی 12 کلاسه ی زینبیه جزء طرح های ملی است که تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و علاوه بر اعتبارات متوازن نیازمند اعتبارات استانی است که در کمیته ی برنامه ریزی طرح گردیده و تصویب شده است.

 

وی افزود: سالن ورزشی پروین اعتصامی و مدرسه ی 12 کلاسه ی مسکن مهر جزء پروژه های استانی است که به ترتیب هر کدام 30 و 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند که جهت تکمیل و بهره برداری این طرح ها نیازمند عنایت خاص مسئولین هستیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد