رسول بهرامی پور /

یکی از شروط رسیدن به هدف های انقلاب ماندن قطار جامعه اسلامی در ریل اسلامی استیکی از اصول استقلال یک کشور استقلال امنیتی است/

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 300516|10:54 - 1396/05/28
نسخه چاپی
پایگاه خبری امروله ، انقلابی گری محدود به زمان امام (ره) و یاران ایشان نیست بلکه انقلابی گری یک تفکر و جریان است که باید در خون انسان ها جاری شود ، انقلاب مختص به یک جریان یا طیف خاص نیست

به گزارشامروله،یکی از شروط رسیدن به هدف های انقلاب ماندن قطار جامعه اسلامی در ریل اسلامی است ، ما اگر از این مسیر خارج بشویم قطعا به انحراف کشیده می شویم . بعد از رحلت امام (ره) تاریخ شهادت می دهد هر جا ما با روحیه و تفکر انقلابی وارد شدیم شاهد پیشرفت و توسعه بودیم و هر جا از انقلابی گری و حرکت های جهادی غافل بودیم ، عقب ماندگی و ناکامی برای ما به دنبال داشته است.

 

 

ما برای پیروزی انقلاب هزینه دادیم و امروز برای حفظ آن نیز باید هزینه کنیم . ما هشت سال در دفاع مقدس خون شهدایمان را هزینه کردیم ، تحریم های جامعه استکبار جهانی علیه کشور ما هزینه ی ما برای استوار ماندن انقلاب ماست. لزوم پایبندی مسئولین و مردم به این هزینه ها می تواند ما را برای رسیدن به اهداف انقلاب یاری کند.

 

 

انقلابی گری محدود به زمان امام (ره) و یاران ایشان نیست بلکه انقلابی گری یک تفکر و جریان است که باید در خون انسان ها جاری شود ، انقلاب مختص به یک جریان یا طیف خاص نیست ؛  درسال 57 مردم مستضعف و محروم نوک پیکان انقلاب قرار داشتند و امروز هم همین مردم انقلاب را حفظ پمی کنند  .

 

انقلاب یک دریای جاریست و همه کسانی که در طول تاریخ با این جریان همراه بوده اند می توانند در زمره ی انقلابیون قرار گیرند.

 

 

این خطاست که اگر شخصی را انقلابی معرفی می کنیم در مقابل اظهار داریم که این فرد افراطی است ، این کار شایسته ای نیست که نیرو های خدوم و انقلابی را افراطی بخوانیم ، تقسیم مردم به تندرو و میانه رو از توطئه های استکبار جهانی است ، برای ایجاد تفرقه در بین صفوف ملت ایران اسلامی ، اگر هر فردی عامدانه این عبارت را به کار ببر در هر منصبی در جمهوری اسلامی باشد خائن به نظام و ملت و انقلاب است .

 

 

یکی از راه برون رفت از وابستگی اقتصادی به غرب و استکبار؛ تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است ، استقلال فرهنگی نیز یکی از راه های برون رفت از زیر یوغ استکبار است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به آن اشاره داشته اند . متاسفانه امروز ما در کشور استقلال فرهنگی نداریم. متاسفانه یک عده ای از خود فروختگان داخلی که یک زمانی در کشور ما مسئولیت فرهنگی بر عهده داشتند امروز می گویند چه مشکلی دارد که اگر ما با غرب تبادل فرهنگی داشته باشیم.

 

 

ما با تبادل فرهنگی مشکلی نداریم اما تبادل فرهنگی این یک اصل  است که کشور پذیرنده فرهنگ باید خوبی هایی که متناسب با فرهنگ همان کشور است را دریافت کند و زوائد آن را حذف کند ؛  اما نباید به بهانه ی تبادل فرهنگی تهاجم فرهنگی صورت بگیرد. متاسفانه به دلیل همین تهاجم فرهنگی سبک زندگی ما از سبک ایرانی اسلامی خارج شده و به سمت سبک زندگی غربی سوق پیدا کرده است .

 

 

یکی دیگر از اصول استقلال  یک کشور استقلال امنیتی است ، بدین شکل که امنیت کشور را خودمان تامین کنیم و برای تامین امنیت دست به دامن کشور های دیگر نشویم . بحمدالله امروز به لحاظ امنیتی در کشور ما استقلال کامل وجود دارد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد