بخشدار مرکزی شهرستان صحنه:

340 میلیون تومان به منظور شروع فاز دوم پروژه پل امام زاده خیلیل الله گروس اختصاص داده شده است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 300532|12:03 - 1396/05/28
نسخه چاپی
340 میلیون تومان به منظور شروع فاز دوم پروژه پل امام زاده خیلیل الله گروس اختصاص داده شده است
پایگاه خبری امروله : بخشدار مرکزی شهرستان صحنه از تخصیص 340 میلیون تومان هزینه برای ساخت فاز دوم پل امام زاده خیلیل الله گروس این شهرستان خبر داد.

" حسن امامی " در گفتگو باامرولهعنوان کرد : با توجه به مطالبه مردم منطقه روستاهای گروس ، چم سرخ و ... از توابع بخش مرکزی صحنه و مسیر تردد به 5 روستای بخش مرکزی شهرستان کنگاور که باید مسیر 10 کیلومتری شوسه را برای دسترسی به امام زاده خلیل الله را طی می کردند با احداث یک پل مرتفع گردید.

 

وی ادامه داد : مردم روستاهای مسیر درکه ، سراسیاب ،سیاه چقا و ... که اموات خود را در جوار این مکان متبرکه دفن می کردند در زمان های خاص مثل جمعه اخر سال با ترافیک سنگینی مواجه می شدند و مشکلات بسیاری برای این اهالی ایجاد می شد.

 

امامی خاطر نشان کرد :  فاز اول پل گروس در تیر ماه سال 94 به طول 50 متر فعالیت عمرانی خود را آغاز ، و در مهر ماه به بهره برداری رسید و 350 متر از مسیر دسترسی به امام زاده خلیل الله صورت گرفت است.

 

این مسئول با بیان اینکه فاز دوم این پروژه مسیر دسترسی پل تا خود مکان امام زاده آسفالت خواهد شد تصریح کرد : برای ساخت این پل تا کنون 150 میلیون تومان از محل بودجه بخشداری تامین شده است که این پل یکی از پروژه های موفق بخشداری در حوزه دهیاری های سطح استان می باشد.

 

 بخشدار مرکزی شهرستان صحنه در پایان از تخصیص 340 میلیون تومان هزینه برای ساخت فاز دوم پل امام زاده خیلیل الله گروس این شهرستان خبر داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد