رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه مطرح کرد:

طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه اجرا می‌شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300848|11:47 - 1396/06/15
نسخه چاپی
طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه اجرا می‌شود
مرصادنیوز:طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه اجرا می‌شود.

به گزارشامروله،  سرهنگ فضل الله شیری از اجرای طرح زوج و فرد خودروها از امروز چهارشنبه ۱۵ شهریور در کرمانشاه خبر داد و گفت: به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس و افزایش سفرهای درون شهری این طرح در استان کرمانشاه به اجرا در آمده است.

وی بر مشارکت و همراهی شهروندان کرمانشاهی در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: روانسازی ترافیک و کاهش آن از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه  خاطرنشان کرد: از همشهریان و هم استانی های عزیز تقاضا می شود با توجه به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس و افزایش سفرهای درون شهری برای مراجعه به مراکز خرید در روزهای پایانی شهریورماه، به اخبار ترافیکی، ممنوعیت ها و اجرای طرح زوج و فرد در خیابان های مرکزی شهر توجه داشته باشند.

وی از اجرای طرح مذکور در خیابان های پرتردد شهر خبر داد و گفت: در این طرح با کلیه تخلفات رانندگی بویژه تخلفات ساکن  اعم از توقف در محل ممنوع، توقف دوبله و ... برخورد خواهد شد.

سرهنگ شیری تاکید و خاطرنشان کرد: توصیه کرد که از مراکز خرید محلی، لوازم التحریر و سایر اقلام مورد نیاز فرزندان خود را تهیه کنند و درصورتی که قصد سفر به بازار مرکزی شهر را دارند، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی ساعات اجرای طرح را از ۱۵ الی ۲۰ هر روز و محل های اجرای آن را از میدان آزادی تا سه راه برق،  خیابان جوانشیر از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی  تا میدان غدیر اعلام کرد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه جریمه ورود به طرح را برای هر بار ورود ۲۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر خودرویی که چندین بار به محدوده های طرح وارد شود، چندین بار مورد جریمه قرار خواهد گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد