امروله گزارش می دهد

پروژه های عمرانی شهرداری صحنه متوقف شده است / تذکر امام جمعه به شورای اسلامی شهر صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 300897|15:38 - 1396/06/19
نسخه چاپی
پروژه های عمرانی شهرداری صحنه متوقف شده است / تذکر امام جمعه به شورای اسلامی شهر صحنه
پایگاه خبری امروله : با وجود اینکه هزینه ساماندهی پیاده روی خیابان مولوی صحنه و پارک شهردار تامین اعتبار شده است ولی ادامه این پروژه به دلایل نامعلومی متوقف گردیده است.

به گزارشامروله، طرح ساماندهی و موزائیک کاری سه خیابان سطح شهر صحنه توسط شهرداری و شورای اسلامی دوره قبل انجام گرفت و با انجام آن بخشی از مطالبات مردم بخصوص اهالی خیابان نیروی انتظامی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع توسط مسئولین امر پاسخ داده شد.

 

یکی از مطلبات مردم صحنه ادامه سامانده پیاده روی خیابان مولوی است . فاز اول موزاییک فرش این خیابان با رعایت کلیه استانداردها به مساحت ۲۵۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون ریال آغاز شده بود که هم اکنون رها شده است.

 

 

 

 

پروژه دیگری که بعد از پیشرفت 35 درصدی متوقف شده و قرار بود تا آبان ماه سال جاری به بهرداری برسد پارک شهردار می باشد.

 

در این محل قرار بود پس ازاتمام موزاییک فرش این پارک به بزرگترین مجموعه ی بازی کودک دراین پارک نصب می شود.

 

 

 

انتظار مردم و بزرگان شهر این مجموعه شورای اسلامی وشهرداری بر این است که هرچه سریع تر به مطالبات مردم پاسخ دهند و علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه کاره پروژه های جدید خود را که در زمان تبلیغات اعلام کرده اند را آغاز کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی امام جمعه شهرستان صحنه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه مورخ 17 شهریور خطاب به شورای اسلامی شهر عنوان کرد که باید نسبت به شورای دوره قبل خدمت بهتری داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد