معدوم سازی 11 تن از انواع مشروبات الکلی توسط گمرک قصرشیرین +تصویر

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300935|11:24 - 1396/06/20
نسخه چاپی
معدوم سازی 11 تن از انواع مشروبات الکلی توسط گمرک قصرشیرین +تصویر
پایگاه خبری امروله ، محموله بزرگ مشروبات الکلی به میزان 11 تن که توسط گمرک پرویزخان کشف شده بود با حضور مسئولین قضایی شهرستان قصرشیرین معدوم شد.

به گزارشامروله،   به نقل از  الوند خبر، این محموله بزرگ مشروبات الکلی با هوشیاری ماموران گمرک پرویزخان و از داخل یک تانکر حمل مازوت عراقی کشف و ضبط شده بود.

ماموران گمرک پرویزخان در حین بازرسی و نظارت بر محموله ها و با کمک دستگاه های کنترلی پیشرفته ایکس ری کامیونی، یک تانکر حامل مازوت را از دستگاه ایکس ری عبور می دهند و در کنترل های بیشتر اسکن های دستگاه، به محتوای داخل تانکر مشکوک می شوند.

ماموران گمرک در بازرسی های بیشتر متوجه می شوند که در داخل تانکر مازوت کالای دیگری هم جاسازی شده که پس از تخلیه کامل تانکر مازوت ، تعداد 2727 بطری انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

ارزش تقریبی این محموله بزرگ مشروبات الکلی به میزان 4 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شد که شامل 45 نوع مشروبات الکلی به تعداد 2 هزارو 727 بطری و به وزن 11 هزار و 60  کیلو گرم بود.

فرماندار و امام جمعه قصرشیرین از هوشیاری و کشف محموله بزرگ مشروبات الکلی توسط ماموران گمرک پرویزخان تقدیر و تشکر ویژه کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد