کشتی گیر کرمانشاهی مدال برنز مسابقات جوانان جهان را کسب کرد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300936|11:26 - 1396/06/20
نسخه چاپی
کشتی گیر کرمانشاهی مدال برنز مسابقات جوانان جهان را کسب کرد
پایگاه خبری امروله ، دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از کسب مدال برنز رقابت های جوانان جهان توسط "میثم زارع" کشتی گیر کرمانشاهی خبر داد.

به گزارشامروله، منصور کیانی در گفت و گو با خبرنگارمرصاد اسپورت، اظهار داشت: میثم زارع کشتی گیر کرمانشاهی وزن 76 کیلوگرم تیم ملی با سه پیروزی متوالی و یک شکست در دیدار نیمه راهی، راهی مسابقه رده بندی شد.

وی خاطرنشان نمود: زارع در اولین مسابقه خود به مصاف یامادا از ژاپن رفت و توانست در دیداری حساب شده این حریف سرسخت را با حساب 2 بر یک مغلوب کند.

کیانی افزود: در دیدار مرحله دوم این کشتی گیر کرمانشاهی مقابل بنجامین گریل از اتریش با حساب 10 بر صفر پیروز و راهی دور سوم شد.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه گفت: در این مرحله نیز زارع با برتری 10 بر 3 مقابل پراوین مالیک از هندراهی دیدار نیمه نهایی شد.

وی تصریح کرد: زارع در دیدار ماقبل فینال به مصاف آرون بروکس از آمریکارفت اما با نتیجه 12 بر یک نتیجه را واگذار کرد تا روانه دیدار رده بندی شود.

کیانی ادامه داد: این کشتی گیر کرمانشاهی در دیدار رده بندی با نتیجه 3 بر یک از سد الکساندر ویشنیاک از اوکراین گذشت و به مدال برنز رسید.

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه در پایان یادآوری کرد: تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز و 53 امتیاز به مقام چهارم  رقابت های جهانی یونان رسید.