در دومین روز از جشنواره شبدیز صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی«ازایده تا طرح فیلم‌نامه نویس»

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300971|11:53 - 1396/06/23
نسخه چاپی
برگزاری کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی«ازایده تا طرح فیلم‌نامه نویس»
مرصادنیوز: در دومین روز از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه با عنوان شبدیز کارگاه فیلم‌نامه نویسی«ازایده تا طرح دفترچه یادداشت فیلم‌نامه نویس» برگزار شد.

به گزارشامروله، در دومین روز از پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان «شبدیز» که در کرمانشاه در حال برگزاری است، کارگاه فیلم‌نامه نویسی «ازایده تا طرح دفترچه یادداشت فیلم‌نامه نویس» برگزار شد.

کامران رضایی، دبیر اجرایی  این جشنواره در حاشیه برگزاری کارگاه مذکور به خبرنگار مهر، گفت:: در دومین روز از برگزاری این جشنواره یک کارگاه فیلم نامه نویسی برای شرکت کنندگان در حال برگزاری است.

حضور ۱۵۰ نفر در کارگاه فیلم‌نامه نویسی

وی هدف از برگزاری این کارگاه را دانش افزایی هنرجویان و علاقمندان به فیلم سازی عنوان کرد و افزود: علاوه بر ارتقاء دانش افزایی، علاقمندان می توانند با بزرگان سینما در این کارگاه آشنا شوند که همین سبب ایجاد انگیزه به فیلم نامه نویسان خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره شبدیز خاطر نشان کرد: در این کارگاه حدود ۱۵۰ نفر ازهنرجویان شرکت کردند که پیش بینی می شود با توجه به استقبال جوانان فیلم نامه نویس استان کرمانشاه این تعداد افزایش یابد.

اکران ۲۹ فیلم در دومین روز از جشنواره شبدیز

وی همچنین به اکران ۲۹ فیلم طی امروز اشاره کرد و بیان داشت: پس از اکران فیلم ها در این ۳ روز و بررسی های بعمل آمده در نهایت در روز اختتامیه برترین ها معرفی خواهد شد.

رضایی ابراز داشت: همچنین امروز برای عکاسان یک تور عکاسی شهری با عنوان «مروری بر سیر تحول مجموعه های مستند» برگزار خواهد شد.