سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان سنقروکلیایی/ افتتاح و بازدید از چند پروژه عمرانی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301000|18:10 - 1396/06/25
نسخه چاپی
سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان سنقروکلیایی/ افتتاح و بازدید از چند پروژه عمرانی
استاندار کرمانشاه در سفر به شهرستان سنقر چند پروزه عمرانی در این شهرستان را افتتاح کرد.

به گزارشامروله،  اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در یک سفر یک روزه برای افتتاح  و بازدید از چند پروژه عمرانی و اقتصادی و همچنین شرکت در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سنقر و کلیایی به این شهرستان سفر کرد.

استاندار کرمانشاه در ابتدای این سفر یکروزه  کارگاه تولید روکش «ام دی اف» در شهرک صنعتی سنقر را با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح کرد.

ظرفیت این واحد ۴۳۶ هزار مترمربع تولید در سال بوده و پروانه بهره برداری خود را با اهتمام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، از وزارت صنعت، معدن و تجارت گرفته است.

سفر استاندار کرمانشاه به سنقر

 این واحد با ایجاد ۲۴ نفر اشتغال  سالیانه ۲۱۶۰۰۰ مترمربع نئوپان با روکش HPL, CPL  و ۲۲۰۰۰۰ مترمربع اوراق فشرده چوبی با روکش HPL, CPL را تولید و به بازار عرضه می کند.

برای طراحی و اجرای این واحد تولیدی ۱۳۱۹۰ میلیون ریال سرمایه ثابت و ۸۴۰۰ میلیون ریال سرمایه در گردش در نظر گرفته شده است.

افتتاح مجتمع آبرسانی آگاه  در راستای آبرسانی به ۴۸ روستا از دیگر برنامه های امروز استاندار کرمانشاه به شهرستان سنقر بود.

سفر استاندار کرمانشاه به سنقر

برای این مجتمع آبرسانی حدود ۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گفته کیاست امیریان، مدیرعامل آب منطقه ای کرمانشاه تاکنون به ۳۱ روستا در این شهرستان آبرسانی شده و طرح آبرسانی به ۱۷ روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

وی  تکمیل این طرح را مستلزم ۵ میلیارد  ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار عنوان کرد.
 

سفر استاندار کرمانشاه به سنقر

افتتاح طرح گازرسانی به ۳۴ روستای شهرستان سنقر با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار از دیگر طرح های افتتاحی طی امروز توسط استاندار کرمانشاه بود.

به گفته شهبازی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، شهرستان سنقر و کلیایی ۲۱۲ روستا دارد که ۵۷ روستای آن سال گذشته گازرسانی شده است.

استاندار کرمانشاه در ادامه سفر یکروزه خود از تصفیه خانه آب شرب سنقر با ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی نیز بازدید کرد. تاکنون برای این طرح ۶۰  میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن نیز به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

طی سفر استاندار به شهرستان سنقر از پیشرفت فیزیکی  ۵۸ درصدی طرح تامین آب شرب شهر سنقر خبر داده شد.

سفر استاندار کرمانشاه به سنقر


رازانی  در ادمه سفر خود از سد شهدای سنقر و کلیایی بازدید کرد، این سد با ۵۲ میلیون متر مکعب ظرفیت، با هدف تامین آب شرب، گردشگری و کشاورزی زمین های دشت سطر در دست ساخت است.

استاندار کرمانشاه، همچنین از کارگاههای آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سنقر و کلیایی بازدید کرد، این مرکز دارای ۷ کارگاه است و حدود  ١٠٠ کارآموز دارد.

سفر استاندار کرمانشاه به سنقر

استاندار کرمانشاه همچنین در این سفر ازایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی به شهر سنقر از سد سلیمانشاه بازدید شد.

استاندار کرمانشاه در این سفر همچنین با حجت الاسلام مجید صفدری امام جمعه سنقر درخصوص مشکلات شهرستان سنقر دیدار و گفتگو کرد و عصر امروز نیز در جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی شرکت خواهد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد