گزارش

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 301016|12:32 - 1396/06/26
نسخه چاپی
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : ظهر امروز(یک شنبه ) جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صحنه با حضور اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارشامروله، ظهر امروز(یک شنبه ) جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صحنه با حضور اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

در این جلسه نورالدین فرزادی پور موفقیت دانش آموزان شهرستان صحنه در حوزه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی را ستود و افزود: تدین و باورهای دینی مهمترین عامل موفقیت دانش آموزان صحنه ای است.

 

وی گفت :معلمان برای تعلیم خوبی ها در جامعه با توان کامل فعالیت دارند و لازم است اولیائ دانش آموزان در این راه همراه معلمان شوند تا بتوان در مسیر توسعه کشور گام های استوارتر برداشت وبه اهداف رسید.

 

فرماندار شهرستان صحنه در پایان به مقام والای معلم اشاره و بیان کرد: به فرموده امام خمینی (ره ) نقش معلمان در جامعه همچون نقش انبیاء (ع ) برای هدایت مردم است که از نمونه بارز آن می توان از معلم شهید استاد مطهری یاد کرد.

 

 

 

مدیر اداره آموزش و پرورش صحنه در این جلسه ضمن بیان اینکه شورای آموزش و پرورش شهرستان صحنه یکی از شوراهای فعال استان می باشد گفت : این شهرستان از نظر موفقیت های علمی دانش آموزان در رتبه خوبی است

 

وی گفت : بحمدلله آموزش و پرورش صحنه در حال پیشرفت می باشد و کارهای بسیار خوب زیربنایی انجام شده است و انشاا... روز به روز شاهد درخش بیشتر دانش آموزان این شهرستان خواهیم بود.

 

 

اکبر خزایی خاطر نشان کرد : معلمان این شهرستان در حد توان خود جهت رشد و تربیت نیروی ماهر و کارآمد تلاش نمودند به طوری که شاهد درخشش دانش آموزان در مسابقات علمی، قرانی، تربیتی و ورزشی و همچنین پرورش نخبگان از این شهرستان هستیم.

                                                            

این جلسه با دستور کاری از جمله  برنامه ریزی جهت برنامه های آغازسال تحصیلی جدید، برنامه ریزی جهت افتتاح مدرسه خیر ساز روستای دهلق،تجلیل از رتبه های برتر کنکور به پایان رسید.

.