عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تمدید تعلیق تحریمها همزمان با وضع تحریم های جدید یعنی برجام همان چیزی است که آمریکا می خواهد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301019|12:57 - 1396/06/26
نسخه چاپی
تمدید تعلیق تحریمها همزمان با وضع تحریم های جدید یعنی برجام همان چیزی است که آمریکا می خواهد
پایگاه خبری امروله ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه آمریکایی‌ها همزمان تمدید تعلیق تحریم‌ها و وضع جدید تحریم‌ها را در پیش گرفته‌اند یعنی اینکه برجام مطابق خواست آمریکاست و نشان از فریب کاری آمریکا دارد.

به گزارشامروله، سیدقاسم جاسمی در خصوص امضای تمدید تعلیق تحریم‌های برجامی ایران از سوی ترامپ و تحریم چند شخص حقیقی و حقوقی ایرانی، اظهار داشت: آمریکایی‌ها هیچ گاه در برخوردهای خود صداقت نداشته‌اند و در گذشته نیز بارها ثابت کرده‌اند که برخورد مناسب و دوستانه‌ای با جمهوری اسلامی ایران نداشته‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علی رغم اینکه جمهوری اسلامی در مسیر حق‌طلبی حرکت می‌کند، تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه‌ای توسط آمریکایی‌ها علیه ایران وضع می‌شود و مجامع بین‌المللی نیز کاملا اطلاع دارند که ایران در برجام هیچ گونه نقضی را انجام نداده‌اند.

وی افزود: سازمان بین‌المللی انرژی اتمی بارها عملکرد جمهوری اسلامی ایران در برجام را تایید کرده و بیان داشته که هیچ نقض برجامی از سوی ایران رخ نداده است ولی صداقتی در گفتار و رفتار آمریکایی ها وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه آمریکایی‌ها همزمان تمدید تعلیق تحریم‌ها و وضع جدید تحریم‌ها را در پیش گرفته‌اند یعنی اینکه برجام مطابق خواست آمریکاست و نشان از فریب کاری آمریکا دارد، یعنی واشنگتن به دنبال فریب شرکای اروپایی خود است تا آنها را نیز همسو و همراه خود کنند، زیرا آمریکا نمی‌خواهد با ایران تعامل داشته باشد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد