گزارش مرصاد از ناکامی یک مربی در استقلال؛

عاقبت تیم آبی ها با علی منصورِ خالق جمله انتخاباتی ارغوانی!

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301021|12:59 - 1396/06/26
نسخه چاپی
عاقبت تیم آبی ها با علی منصورِ خالق جمله انتخاباتی ارغوانی!
پایگاه خبری امروله ، تیم استقلال به سرمربی گری علیرضا منصوریان از حامیان حسن روحانی در انتخابات این روزها حال روز خوشی ندارد و مدام امتیاز از دست می دهد.

به گزارشامروله، استقلال این روزها بدترین دوران خود را می گذراند. این تیم با سابقه تهرانی با 4 امتیاز فقط از تیم گسترش فولاد بالاتر قرار گرفته و در جایگاه 15 جدول است.

تیم استقلال که در روزهای اوج خود یکی از مدعیان قهرمانی بود در این روزها باید به فکر این باشد که خود را از ته جدول به بالا بکشد.

وضعیت استقلال به حدی اضطراری است که همه به فکر یک معجره برای تیم هستند. حالا این معجزه از چه طریقی می خواهد رخ بدهد مشخص نیست ولی خیلی از نگاه ها به این است سرمربی تیم تغییر کند.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال که او را "علی منصور" هم می نامند، این روزها فشار زیادی را تحمل می کند. او پس از اینکه امتیازهای زیادی را از دست داد، دیگر برای باخت های تیم خود توجیهی ندارد.

اما علیرضا منصوریان چرا به این وضعیت دچار شده است؟ جواب این را کمتر کسی می داند. شاید خود منصوریان نیز از این موضوع اطلاع ندارد و یا اگر هم دارد علاقه ای به مطرح کردن آن ندارد.

mansorian

علیرضا منصوریان و رنگ ارغوانی

منصوریان در حال تبدیل شدن به یک خاطره تلخ در استقلال است. علیرضا منصوریان بازیکن پرتلاش سال های گذشته، امروز به یک مربی تبدیل شده که از خود 2 موضوع را به یادگار می گذارد. اول باخت های پی در پی در استقلال و دیگری رنگ ارغوانی!

موضوع رنگ ارغوانی به جملاتی برمی گردد که منصوریان در یکی از مراسم های انتخاباتی روحانی مطرح کرده بود.

او به عنوان یکی از حامیان روحانی در این مراسم شرکت کرد و جمله ای را به زبان آورد که خیلی ها آن را به خاطر دارند.

 

 

 

فیلم سخنرانی علیرضا منصوریان

 

به گزارشمرصاد،حالا با این وضعیت تیم استقلال زمزمه های برکناری منصوریان شنیده می شود. باید منتظر ماند که چه زمانی این سرمربی ناکام از استقلال بار سفر بر می بندد و تیم با سابقه تهرانی را ترک می کند.