امام جمعه شهرستان صحنه:

حجاب یکی از حوزه‌های نیازمند تدبیر و فعالیت علمی، سنجیده و کارشناسی شده است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 301032|16:14 - 1396/06/27
نسخه چاپی
حجاب یکی از حوزه‌های نیازمند تدبیر و فعالیت علمی، سنجیده و کارشناسی شده است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : اجابت مطالبات به حق مردم در بحث پیشگیری از جرم و مقابله تمام قد با مظاهر علنی فساد و جرایم خشن است.

به گزارشامروله،  سرهنگ بهروز فخری، فرمانده انتظامی صحنه در دیدار با امام جمعه این شهرستان بر حرکت پلیس بر مدار قانون و در مسیر پاسداشت از دستاوردهای انقلاب، آرمان‌های شهدا و امام(ره) تأکید کرد.

 

وی افزود: در مسیر وظایف ذاتی نیروی انتظامی و به‌منظور بهره‌گیری از تدابیر و منویات مقام معظم رهبری و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان، جلسه ملاقات با امام جمعه شهرستان برگزار شد.
 
 
حجت‌الاسلام زارعی، امام جمعه شهرستان صحنه در این نشست بر حضور فعال نیروی انتظامی مقتدر و در عین حال رئوف و منعطف در عرصه آسیب‌های اجتماعی بر حمایت تمام قد از پلیس صادق و خدمتگزار تأکید کرد.
 
امام جمعه صحنه در ادامه یکی از حوزه‌های نیازمند تدبیر و فعالیت علمی، سنجیده و کارشناسی شده را حوزه عفاف و حجاب عنوان کرد.
 
 
وی بر اجابت مطالبات به حق مردم در بحث پیشگیری از جرم و مقابله تمام قد با مظاهر علنی فساد و جرایم خشن تأکید کرد.
 

حجت‌الاسلام زارعی گفت: با توجه به حوزه وسیع خدمت‌ رسانی نیروی انتظامی، یکی دیگر از عرصه‌های نیازمند توجه را که سطح رضایتمندی عمومی از این نیرو و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ارتقاء خواهد داد، ارائه خدمات روزانه قضائی- اجتماعی توسط پلیس است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد