فرماندار شهرستان هرسین:

پروژه تصفیه خانه بلند مدت آب شرب هرسین آذر ماه به اتمام می‌رسد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301040|16:41 - 1396/06/27
نسخه چاپی
پروژه تصفیه خانه بلند مدت آب شرب هرسین آذر ماه به اتمام می‌رسد
فرماندار شهرستان هرسین گفت: پروژه تصفیه خانه بلند مدت آب شرب شهر هرسین در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان آذر ماه سالجاری به اتمام می‌رسد.

به گزارشامروله،   امیر شاه آبادی امروز در جریان بازدید از تأسیسات و تصفیه خانه آب شرب شهر هرسین اظهار داشت: ۴ عدد فیلتر از مجموع ۱۲ فیلتر تصفیه که باید در دو مخزن ذخیره آب شرب شهر هرسین نصب شوند، نصب شده و بزودی بقیه فیلتر ها با توجه به آماده بودن زیرساخت ها نصب خواهند شد.

فرماندار هرسین بیان داشت: پروژه تصفیه خانه بلند مدت آب شرب شهر هرسین در حال حاضر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان آذر ماه سالجاری به اتمام خواهد رسید.

شاه آبادی تصریح کرد: برای ساخت تصفیه خانه آب شرب شهر هرسین از سیستم های متعارف و پیشرفته ای استفاده شده که توانایی تصفیه آب با کدورت بیش از  ۱۰۰۰ ان تی یو را دارند.

فرماندار هرسین ادامه داد: فیلتر های به کار برده شده در سیستم تصفیه خانه آب شرب شهر هرسین از نوع خودشستشو هستند که با تکنولوژی روز ساخته شده اند و توانایی تصفیه ۱۵۰ لیتر آب در ثانیه را برای هر مخزن دارند.

 فرماندار هرسین همچنین از محور جاده ای شهرستان نور آباد  به شهر هرسین بازدید کرد. 

شاه آبادی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرهاد احمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل    جاده ای شهرستان هرسین، از  اصلاح و ساماندهی پیچ خطر آفرین این محور خبر داد و اظهار داشت: با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این پیچ به میزان ۸۰۰ متر تعریض و ساماندهی خواهد خواهد شد. 

فرماندار هرسین اظهار داشت: با اصلاح این پیچ آمار تصادفات جاده ای در این مسیر کاهش خواهد یافت.

بازدید از جاده روستاهای داودی علیا و سفلی پایان بخش برنامه های امروز فرماندار هرسین بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد