دادستان عمومی و انقلاب سرپلذهاب خبر داد:

کشف و امحای بیش از 3 هزار بطری مشروبات الکلی در سرپل ذهاب/ متهم روانه زندان شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301041|16:42 - 1396/06/27
نسخه چاپی
کشف و امحای بیش از 3 هزار بطری مشروبات الکلی در سرپل ذهاب/ متهم روانه زندان شد
دادستان عمومی و انقلاب سرپلذهاب از کشف و امحای بیش از 3 هزار بطری مشروبات الکلی خارجی در شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی سرپل ذهاب این محموله بزرگ قبل از ورود به کشور در مرز مشترک سرپل ذهاب و کشور عراق کشف و معدوم شد.

به گزارشامروله، محمد صادقی درگفتگو با بازی دراز از کشف محموله بزرگ مشروبات الکلی در سرپل ذهاب خبرداد و گفت: با توجه به اقدامات اطلاعاتی انجام‌شده و تلاش‌های نیروهای انتظامی، مأموران پلیس موفق شدند یک تریلرماک تانکردار حامل 3هزار و 881 انواع بطری مشروبات الکلی خارجی در مرزمشترک شهرستان سرپل ذهاب و کشورعراق شناسایی و کشف کنند.

وی افزود: درپی این مبادرت، تریلرتوقیف و یک نفردستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی ، تحقیقات به منظورکسب اطلاعات بیشترادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: این محموله بزرگ مشروبات الکلی که با هوشیاری ماموران نامحسوس پلیس قبل از ورود به کشور کشف شده بود با همکاری نیروی انتظامی و دادسرا شهرستان سرپل ذهاب معدوم شد.

وی خاطرنشان شد: امنیت امروز کشور ما مدیون تلاش نیروهای امنیتی نامحسوس است و دستگاه قضایی در تثبیت امنیت جامعه تمام تلاش خود را کرده و هیچ گونه سهل انگاری و مماشات را نمی پذیرد و با مخل امنیت عمومی برخورد قاطع خواهد داشت.

صادقی تاکید کرد: مبارزه با پدیده های مجرمانه و ناهنجاری های اجتماعی که موجب تعرض به امنیت عمومی و سلامت اجتماعی می شود، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد