گزارش

جلسه شورای بسیج شهرستان صحنه با موضوع خودکشی و راه های مقابله با آن برگزار شد + تصویر

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 301058|10:08 - 1396/06/28
نسخه چاپی
جلسه شورای بسیج شهرستان صحنه با موضوع خودکشی و راه های مقابله با آن برگزار شد + تصویر
پایگاه خبری امروله : جلسه شورای بسیج شهرستان صحنه به همت دفتر راهبردی سپاه صحنه با موضوع خودکشی و راه های مقابله با آن در سالن جلسات فرماندهی این ناحیه برگزار شد.

به گزارشامروله،  جلسه شورای بسیج شهرستان صحنه به همت دفتر راهبردی سپاه صحنه با موضوع خودکشی و راه های مقابله با آن در سالن جلسات فرماندهی این ناحیه برگزار شد.

 

جلسه شورای بسیج شهرستان صحنه به همت دفتر راهبردی سپاه صحنه با موضوع خودکشی و راه های مقابله با آن در سالن جلسات فرماندهی این ناحیه برگزار شد.

 

در این جلسه سرهنگ دوم پاسدار فریدون داوری بهترین روش جهت پیشگیری و کاهش وقوع خودکشی در جامعه توجه کارشناسانه به ریشه های مهم انست .

 

 

 

 وی افزود ؛ بر همه ما مسئولان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی فرض است در دمیدن روح امید در جامعه و بویژه جوانان در فراهم سازی شرایط ایجاد اشتغال و فضاهای تفریحی و شاد و مسائلی از این دست اقدام نمایند.

 

سرهنگ داوری خاطر نشان کرد : آموزش به افراد و بخصوص به خانواده ها در پیشگیری از خودکشی بسیار موثر است.

 

در ادامه فاضل بهرامی کارشناس اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت : فعالیت‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله خودکشی دارند .

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: برای کاهش این معضلات اجتماعی نیاز است هر نهادی برنامه‌های خود در این راستا را تدوین کند.

 


بهرامی اظهار داشت: باید ادارات برنامه‌های خود را در سال جدید برای مقابله با انواع آسیب‌های اجتماعی ارائه دهند.

 


وی در پایان بر مشارکت اجتماعی مردم در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز تأکید کرد.

 

 

کرمعلی کرماجانی ، معاونت فرهنگی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه یادآور شد : باید علت آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، خودکشی و اعتیاد از سوی گروه تحقیقاتی مشخص و راهکارهای لازم از سوی متولیان ارائه شود.

 

وی تشریح کرد : آسیب‌های اجتماعی در صورتی که کنترل نشود به یک معضل اجتماعی بزرگ برای جامعه تبدیل می‌شوند.

 

 

کرماجانی در پایان گفت : نیاز است دستگاه‌های متولی نسبت به ایجاد نشاط اجتماعی برای جامعه هدف خود اقدامات لازم را انجام دهند

 

.