انحصارطلبی حیرت انگیز اصلاح طلبها در انتصاب معاون یک مدیر کل استانی

نفس هم نکش مخالف من!

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301101|09:20 - 1396/06/30
نسخه چاپی
نفس هم نکش مخالف من!
مرصادنیوز: در حالی که جنبش های اجتماعی در حال پاسخگویی به هتاکی های نتانیاهو و ترامپ به ملت ایران هستند، تقریبا تمام رسانه های اصلاحات از انتصاب معاون یک مدیر کل استانی! مثل اسپند روی آتش شده اند.

به گزارشامروله، طی روزهای گذشته هجمه رسانه های تندرو جریان اصلاح طلب به یک انتصاب در سطح مدیران درجه ۳ و ۴ کشور، پرده از اوج انحصار طلبی و نگاه حذفی این جریان سیاسی برداشته است!

 

تقریبا همه رسانه های سراسری اصلاحات انتصاب معاون! مدیرکل ورزش و جوانان در یکی از استانهای غربی کشور (کرمانشاه) را به دلیل آنچکه ریاست وی بر یکی از کمیته های ستاد انتخاباتی کاندیدای دو دوره قبل!! عنوان شده، بر نتافته اند!

نفس هم نکش مخالف من!

انحصار گری، نگاه حذفی و بسته به اندازه ای است که رسانه های این جریان در گفتگو با  فردی به نام "شهاب تجری" که در شبکه های اجتماعی از او به عنوان یکی از گزینه های این معاونت و رقیب فرد منصوب شده یاد شده، نوشته است: "طبق اصل ششم قانون اساسی چون اصلاح طلب ها در انتخابات رای بیشتری آورده اند باید اداره امور دست آنها باشد! [حتی معاون مدیرکل در یک استان هم از   رقبا نباشد! ]

تا جایی که مدیر کل اصلاح طلب ورزش و جوانان استان کرمانشاه حیرت زده از این فضای انحصاری با تکذیب مسئولیت معاون جدید خود در ستادهای انتخاباتی دو دور قبل ریاست جمهوری گفته است: مگر از اسراییل و آمریکا مدیر آمده است؟

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد