فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

شهید کرم رضا مکری از شهدای شاخص جبهه و جنگ است / اهمیت اشاعه فرهنگ شهادت در جامعه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 301337|15:56 - 1396/07/13
نسخه چاپی
 شهید کرم رضا مکری از شهدای شاخص جبهه و جنگ است / اهمیت اشاعه فرهنگ شهادت در جامعه
پایگاه خبری امروله : پایگاه خبری امروله : فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : امروز اقتدار ، عزت و سربلندی ما مرهون خود شهداست که در دوران دفاع دفاع مقدس پوزه دشمن را به خاک مالیدند.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در مراسم یادواره شهید خلبان کرم رضا مکری عنوان کرد : امروز در خدمت قشری از جامعه هستیم که به گفته امام راحل چشم و چراغ این مملکت هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه خلبانان دفاع مقدس با ماموریت های خودشان خاکریز های دشمن را نابود کردند تصریح کرد : امروز اقتدار ، عزت و سربلندی ما مرهون خود شهداست که در دوران دفاع دفاع مقدس پوزه دشمن را به خاک مالیدند.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : شهید مکری از شهدای شاخص جبهه و جنگ است که در سال 1368 استخدام ارتش شد و سال 1350 دوره آموزشی خلبانی خود را در خارج کشور طی نمود و در طی دوران دفاع مقدس ماموریت های بسیاری را انجام داد.

 

 

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : این شهید والامقام در یک عملیات برون مرزی به اسارت درآمد بعد از تحمل 10 سال زندان های عراق به کشور بازگشتند.

 

وی بیان کرد : همه افراد جامعه مسئولیت دارند که فرهنگ ایثار و شهادت را اشاعه دهند و نگذارند این میراث ماندار کم رنگ شود.

 

سرهنگ عظیمی با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم همچون شهید حججی برای دفاع از انقلاب کیلومتر ها به نبرد با تکفیری ها می پردازند.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد