گزارش

تصاویر دیده نشده از شهید صحنه ای با نشان افتخار از مقام معظم رهبری / سردار کریم جعفری

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 301481|11:35 - 1396/07/23
نسخه چاپی
تصاویر دیده نشده از شهید صحنه ای با نشان افتخار از مقام معظم رهبری / سردار کریم جعفری
پایگاه خبری امروله : شهید کریم جعفری بارها توسط ضد انقلاب مورد تهدید قرار گرفتند اما آن ها خم به ابرو نمی آوردند و شهید تا آخرین قطره خون خود با کوردلان وطن فروش جنگید و در این راه جان خود را نثار انقلاب اسلامی کرد.

به گزارشامروله، سردار شهید کریم جعفری در سال ۱۳۴۲ در روستای عمارت ار توابع شهرستان صحنه و در خانواده ای مذهبی متولد شد و از کودکی غم از دست دادن پدر را تجربه کرد و پس از آن کمر همت بست تا بتواند جای خالی پدرش را با ادامه شغل کشاورزی پر کند و به همین دلیل نتوانست بعد از دوران ابتدایی به تحصیل بپردازد.

 

پس از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود سن کم به سپاه پیوست و خود را وقف حفظ و حراست از انقلاب اسلامی نمود و بعد از گذراندن آموزشهای مربوطه راهی جبهه های مختلف شد و از آن هنگام حضوری مستمر در جبهه ها و عملیات ها علیه ضد انقلاب و دشمن بعثی عراق داشت وتلاش های بسیاری را برای مقابله با دشمنان خدا و میهن اسلامی به انجام رساند و با وجود سن کمی که داشت به دلیل رشادت و توان فرماندهی خدادادی که در وجودش نهفته بود مسئولیت های مختلفی به او واگذار گردیده بود که در تمامی آن ها با افتخار و تسلط توانست خدمات ارزنده ای را به سپاه اسلامی عرضه کند.

 

شهید جعفری در طول ۱۴ سال مبارزه با ضد انقلاب و دشمنان بعثی هیچ وقت احساس خستگی نکرد و همیشه به دلیل شجاعت بی نظیری خود فرماندهی گردان ها و گروهان ها را به وی محول می کردند.

 

به طوری که شهید و خانواده ی او بارها توسط ضد انقلاب مورد تهدید قرار گرفتند اما آن ها خم به ابرو نمی آوردند و شهید تا آخرین قطره خون خود با کوردلان وطن فروش جنگید و در این راه جان خود را نثار انقلاب اسلامی کرد.

 

آخرین مسئولیت این سردار سرافراز اسلام مسئولیت اطلاعات و عملیات تیپ رزمی مستقر در کامیاران بود و او در این سمت توانست آنچنان ضد انقلاب وابسته را در تنگنا بگذارد که رادیو های حزب بعث مکررا" به شجاعت این فرمانده دلاور اسلام اعتراف کردند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد