گزارش خبری

جلسه بررسي مشكلات بخش بهداشت و درمان شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 301497|21:10 - 1396/07/25
نسخه چاپی
 جلسه بررسي مشكلات بخش بهداشت و درمان شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : جلسه بررسي مشكلات بخش بهداشت و درمان با حضور نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي ودكتر مرادي رئيس دانشگاه علوم پزشكي در محل سالن جلسات فرمانداري برگزار گرديد.

به گزارشامروله، جلسه  بررسي مشكلات بخش بهداشت و درمان  با حضور  نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي  ودكتر مرادي رئيس دانشگاه علوم پزشكي در محل سالن جلسات فرمانداري برگزار گرديد.

 

فرماندار شهرستان صحنه  در این جلسه به منظور بررسي مشكلات بخش بهداشت و درمان برگزار گرديدبه بيان مشكلات و كمبودهاي حوزه بهداشتي ،درماني شهرستان از جمله مشكلات بيمارستان دكتر معاون صحنه پرداخت.

 

فرزادي پور به كمبود تجهيزات و نيروهاي متخصص از جمله  راديولوژيست،متخصص اطفال، زنان وزايمان ، بيهوشي و....بيمارستان صحنه  ومطالبات به حق مردم جهت ارايه خدمات به آنها اشاره نمود. 

 

فرماندار شهرستان صحنه در بخش ديگر سخنان خود خواستار توجه ويژه در جهت بكار گيري نيروهاي بومي شهرستان در بيمارستان دكتر معاون شدند.

 

 

در ادامه محمودرضا مرادی اظهار داشت: بخش بهداشت و درمان حوزه ای فراگیر و گسترده بوده و به تبع حساسیت و اهمیت آن چالش های پیش رویش نیز پیچیده و عدیده است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: آنچه برای پیشبرد این حوزه اهمیت دارد همدلی، هم افزایی و همگرایی همگی مسئولان است.

 

مرادی بیان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت اقدامات بسیار خوبی در بخش بهداشت و درمان صورت پذیرفته است

 

وی گفت: خدمات بخش بهداشت و درمان کلی و همه گیر بوده و باید تمامی مردم به یک نسبت و عادلانه از آن استفاده کرده و در آن سهیم باشند.

 

مرادی با اشاره به اینکه کمبود نیروی متخصص محدود به  استان نبوده و یک چالش و مسئله کشوری است، گفت: طلب بالای دانشگاه از بیمه، دریافتی پرسنل بخش بهداشت و درمان را شدیدا تحت تاثیر خود قرار داده است.

 

وی اظهار کرد:  تلاش ما ارائه خدمات مطلوب و حداکثری با توجه به منابع و امکانات موجود است.

 

در ادامه نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مهيا بودن زيرساخت هاي لازم در بيمارستان معاون صحنه از رئيس دانشگاه علوم پزشكي تسريع در تامين نيروهاي متخصص و تكميل تجهيزات بيمارستاني بمنظور رفاه حال مردم شهرستان خواستار شد .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد