بازوند در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن مطرح کرد:

افتتاح راه آهن منوط به حل مشکلات است/وعده بی اساس نمی دهم

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301498|21:20 - 1396/07/25
نسخه چاپی
 افتتاح راه آهن منوط به حل مشکلات است/وعده بی اساس نمی دهم
استاندار کرمانشاه گفت: تاریخ بی اساس برای افتتاح راه آهن کرمانشاه اعلام نمی‌کنم.

به گزارشامروله، هوشنگ بازوند امروز در جریان بازدید از پروژه راه آهن کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه راه آهن کرمانشاه با سه چهار مشکل مواجه است که البته مشکلات خیلی حادّی نیستند که تا این مشکلات حل نشود قطعا به بهره برداری نخواهد رسید.

وی افزود: نزدیک به ۴۵ تا ۵۰ کیلومتر بالانس ریزی می خواهد که باید صورت بگیرد و اکنون در حال انجام است، طبیعتا وقتی بالانس ریزی انجام می‌شود نیاز است که دستگاه های زیرکوب این کار را انجام دهند و تعداد این دستگاه های زیرکوب در کشور کم است و عموما در اختیار راه آهن هایی هستند که بهره برداری میشود و فعال هستند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: باید صحبت کنیم از طریق راه آهن اراک، لرستان، خوزستان بتوانیم دستگاه های زیرکوب بگیریم.

وی افزود: جوش کاری بین ریل ها هم باید صورت بگیرد که البته منافاتی با بهره برداری ندارد و مقداری شارژ مالی باید پروژه را راه اندازی کند امیدواریم بتوانیم این کار را انجام دهیم و هر چه زودتر به بهره برداری برسد و مردم بتوانند از مزایای این حمل و نقل ریلی استفاده کنند.

بازوند گفت: بعید می دانم آذرماه این راه آهن مسافر جابجا کند اما این مواردی که عنوان شد را باید مهیا کنیم تاریخی را اعلام نمی‌کنیم اما ان شاءالله انجام دهیم.

وی بیان کرد: دوشنبه معاون وزیر راه و شهرسازی به کرمانشاه سفر خواهد کرد و جلسه ای خواهیم داشت تا بتوانیم مقدار اعتبارات لازم که پیمانکاران طلب دارند را بگیریم.