در جلسه پیمانکاران پروژه راه آهن کرمانشاه با استاندار مطرح شد

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه راه آهن کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301499|21:21 - 1396/07/25
نسخه چاپی
پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه راه آهن کرمانشاه
رئیس سازمان برنامه و بودجه به تازگی انتقادی را مطرح کرده است که به نظر می‌رسد مخاطب اول آن شخص رئیس‌جمهور باشد.

به گزارشامروله،  امروز سه شنبه جلسه بررسی پروژه راه آهن  با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و پیمانکاران و مشاوران این پروژه برگزار شد.

پیمانکاران و مشاوران پروژه راه آهن به تشریح وضعیت این پروژه پرداختند، در این جلسه عنوان شد که پیشرفت کل پروژه راه آهن کرمانشاه هفتاد درصد است.

از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست از سوی پیمانکاران، فعالیت های تاسیساتی پروژه راه آهن بود که نیازمند بودجه است. انشعابات گاز، برق، آب، تلفن نیز در حال انجام است.

یکی از پیمانکاران پروژه راه آهن، مسئله مهم این پروژه را کمبود نقدینگی و بودجه دانست و گفت: ما نیاز به اعتبار داریم تا دوباره به تعطیلی برنخورد. هم‌اکنون پنجاه میلیارد مطالبات پیمانکار دارد و امسال حدود سه میلیارد نقدا تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: تا سی روز دیگر بالانس ریزی ما تمام می‌شود، الان یه زیرکوب شخصی داریم زیرکوب دوم را هم لرستان به ما داد اما هیچ کدام از این مسائل مانع بهره برداری نیست وفقط سرعت کار پایین میآید. ما یک سال مجانی کار کردیم.

بازوند استاندار کرمانشاه نیز اظهار داشت: برای پروژه راه آهن کرمانشاه باید سایر منابع برای آن تعریف شود در غیر این صورت با توجه به منابع درآمدهای عمومی دولت، بودجه ای برای این پروژه ها نمی‌ماند.

وی بیان کرد: ما نهایت سعی خود را خواهیم نمود که این پروژه زودتر به بهره برداری برسد ولی تاریخی را اعلام نمیکنیم که افکار عمومی دنبال آن باشد و عملی نشود. از امروز مصمم به دنبال منابع مالی آن هستیم و نگرانی های شما و مردم حل میشود.

بازوند افزود: رسانه ها که اینطور حساسیت به خرج میدهند نشان میدهد که دغدغه توسعه استان را دارند و این برای ما ارزشمند است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد