فرماندار شهرستان صحنه :

تفکر بسیجی باید سرلوحه امور کشور و مدیران قرار بگیرد

سرویس: شهرستانکد خبر: 301969|09:25 - 1396/08/24
نسخه چاپی
تفکر بسیجی باید سرلوحه امور کشور و مدیران قرار بگیرد
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : تمام کسانی که تابع مقام معظم رهبری هستند و خواستار بالندگی کشور اسلامی ایران می باشند باید تفکر بسیجی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

به گزارشامروله، نورالدین فرزادی پور صبح امروز ( چهارشنبه ) در جلسه گرامیداشت هفته بسیج که در سالن جلسات فرمانداری صحنه برگزار شده بود ضمن عرض تسلیت درزلزله اخیر عنوان : بودن تعارف بسیجی بودن نه از جهت تعداد بلکه از جهت سازنده بودن باید ملاک مدیران باشد.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه در شرایطی که نیاز به کمک هست بسیج تفکری سازنده و پویا بوده تصریح کرد : زمانی که مدیری به خوبی کار میکند میگویند بسیجی وار عمل کرده است.

 

فرزادی پور خاطر نشان کرد : امروز خیلی از فرصت های توسعه و پیشرفت را داریم اما آن چیزی که باید به آن توجه کنیم تفکر بسیجی است که نه کمبود وقت و امکانات و نه بزرگی دشمن در امور خللی ایجاد نکند.

 

 

فرماندار شهرستان صحنه با شاره به اینکه تفکر بسیجی باید سرلوحه امور کشور و مدیران قرار بگیرد گفت : تمام کسانی که تابع مقام معظم رهبری می باشند و خواستار بالندگی کشور اسلامی ایران هستند باید تفکر بسیجی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد