گزارش خبری

نخبگان علمی شهرستان صحنه تجلیل شدند

سرویس: شهرستانکد خبر: 302048|15:05 - 1396/08/30
نسخه چاپی
نخبگان علمی شهرستان صحنه تجلیل شدند
پایگاه خبری امروله : در گرامیداشت هفته بسیج ، مراسم تجلیل و تقدیر از نخبگان علمی شهرستان صحنه تجلیل شدند .

به گزارشامروله، در گرامیداشت هفته بسیج ، مراسم تجلیل و تقدیر از نخبگان علمی شهرستان صحنه تجلیل شدند .

 

 

در این مراسم سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد : بسیج در دوران جنگ تحمیلی حماسه های بسیاری آفرید و توانست نقش مهمی را ایفا کند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه بالای ۴۵۰ ماموریت در بسیج تعریف شده است تصریح کرد : توجه به نخبگان و ایجاد مرکز رشد یکی از برنامه های سازمانی است.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : نخبگان در بحث اقتصاد مقاومتی باید وارد عمل شوند چرا که افراد نخبه با برنامه ریزی و فکر خود می توانند بسیاری از زمینه های شکوفایی کشور را ایجاد کنند.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه با بیان اینکه بسیج در تمام امورات محوله خوش درخشیده است گفت : همه بسیجیان باید برای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادها تلاش کنند.

 

 

 

امروز کشور به تجارب نخبگان نیاز دارد

 

در ادامه نورالدین فرزادی پور بیان کرد : امروزه در جهانی زندگی میکنیم که رقابت حرف اول را می زدند بنابراین باید تلاش کنیم که در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه امروز کشور به تجارب نخبگان نیاز دارد تصریح کرد : یکی از ویژگی نخبگان.  پرسشگری است بنابرین باید شرایطی را ایجاد کنیم که افراد از شروع تحصیل پرسشگر بار بیایند.

 

فرزادی پور خاطر نشان کرد : باید سرمایه های اجتماعی و نخبگان را حفظ کنیم حتی در شهرستان صحنه اگر یک فردی که از لحاظ علمی . کاری. فنی و غیره از شهر ما برود باید تاسف بخوریم.

 

فرماندار شهرستان صحنه گفت : مهاجرت افراد نخبه علاوه بر اینکه توان و ثروت را از کشور خارج میکند ژنتیک را هم با خود می برد.

 

وی در پایان یادآور شد : اگر بسیج در دوران دفاع مقدس اسلحه بدست می گرفت ولی امروز عرصه دفاع ما اشتغال و استفاده از نخبگان است.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد