دادستان شهرستان صحنه/

طرح بسیج محله محور طرحی برای مردم به ویژه آحاد بسیج در راستای ایجاد و حفظ امنیت است

سرویس: شهرستانکد خبر: 302068|12:24 - 1396/09/01
نسخه چاپی
طرح بسیج محله محور طرحی برای مردم به ویژه آحاد بسیج در راستای ایجاد و حفظ امنیت است
پایگاه خبری امروله ، مسعود صمدی دادستان شهرستان صحنه در جمع آمران به معروف وناهیان از منکر شهرستان گفت : در این طرح باید بهترین نیروهای بسیجی انتخاب شده و آموزش های لازم را فراگیرند ودر هماهنگی با ناجا بعنوان کمک کننده به نیروی انتظامی در بحث امینت جامعه فعالیت کنند.

به گزارشامروله، مسعود صمدی دادستان شهرستان صحنه در جمع آمران به معروف وناهیان از منکر شهرستان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه صحنه گفت :طرح بسیج محله محور طرحی برای مردم به ویژه آحاد بسیج در راستای ایجاد  و حفظ امنیت است. این طرح در این هفته به مناسبت هفته بسیج در اکثر نقاط کشور اجرایی شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد : در این طرح باید بهترین نیروهای بسیجی انتخاب شده و آموزش های لازم را فراگیرند ودر هماهنگی با ناجا بعنوان کمک کننده به نیروی انتظامی در بحث امینت جامعه فعالیت کنند. این طرح قطعا رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت و از بسیاری از جرایم جلوگیری خواهد کرد.

 

 

صمدی خاطرنشان کرد : مبنای این طرح براساس امر به معروف و نهی از منکر است ، بحمدالله بسیج در همه عرصه هایی که ورود پیدا کرده موفق عمل کرده است چه در زمان بعد از انقلاب ، چه در زمان جنگ و پس از جنگ در دوران سازندگی و در حوادثی که مانند زلزله اخیر بسیج ماهیت انقلابی و جهادی خود را به منصه ظهور گذاشته و قطعا در این زمینه هم شاهد موفقیت چشمگیری خواهیم بود.

 

دادستان شهرستان صحنه در پایان گفت : لازمه ورود به این طرح آموزش به نیروهای برگزیده بسیجی و هماهنگی بسیج با نیروی انتظامی تحت نظر دادستانی است.