امام جمعه شهرستان صحنه:

بسیج یکی از آیات الهی است / برکات و خدمات بسیج قابل شمارش نیست

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 302088|15:25 - 1396/09/03
نسخه چاپی
بسیج یکی از آیات الهی  است / برکات و خدمات بسیج قابل شمارش نیست
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : جوانان خود را به امام علی علیه السلام نزدیک کنند و وقتی آنان با دریای معرفت ایشان آشنا شوند از نظر معرفتی سیراب خواهند شد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان صحنه عنوان کرد : جوانان خود را به امام علی علیه السلام نزدیک کنند و وقتی آنان با دریای معرفت ایشان آشنا شوند از نظر معرفتی سیراب خواهند شد

 

وی در ادامه اشاره ای به هفته بسیج و سالروز تشکیل آن در 5 آذرماه داشت و تصریح کرد : بسیج یکی از آیات الهی  است که خداوند به امام بعد از پیامبران و امامان صالح به ایشان عطا فرمود.

 

حجت الاسلام الیاسی با بیان اینکه امام خمینی (ره) از چهر های برتر جهان می باشند تصریح کرد : چون همه چیز امام برای خداوند متعال بود خداوند نیز به ایشان این همه بزرگی و عزت عطا فرمود.

 

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : در دوران اول انقلاب همه دولت های استکبار دست به دست هم دادند که آن را از بین ببرند ولی دیدید که چگونه نقشه های شوم دشمنان بر آب شد.

 

وی یادآور شد : امام راحل بزر شجره طیبه بسبح را کاشت و امروز می بینیم که شوکت و ثمره بسیج همه جا را فرا گرفته است.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه بیان کرد : امروز اگر بخوایم برکات بسیج را حساب کنیم اصلا قابل شمارش و حساب کردن نیست. بسیج در عرصه های مختلف اقتدار خود را به نمایش می‌گذارد.

 

 

 

دکتر الیاسی بیان کرد : بسیج به عنوان حشد الشعبی توسط سردار سلیمانی ایجاد می شود و با استفاده از آن گروهک تروریستی داعش را نابود کرد که همه از تفکر بسیجی نشات گرفته است.

 

وی گفت : اگر ما عزت در دنیا  داریم همه از برکات وجود بسیج است . قدرت جهانی بسیح باعث شده است که بسیاری از نقشه های دشمنان در نطفه خاموش بماند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه مردم صحنه در کمک به زلزله زدگان خوش درخشیدند بیان کرد : ۴۰۰ کامیون از شهرستان صحنه به سمت مناطق زلزله زده ارسال شده که نشان دهنده نوع دوستی مردم است.