امام جمعه شهرستان صحنه:

بصیرت بهترین سلاح برای مقابله با هجمه های دشمن است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 302202|14:15 - 1396/09/10
نسخه چاپی
بصیرت بهترین سلاح برای مقابله با هجمه های دشمن است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : بصیرت بهترین سلاح برای مقابله با هجمه های دشمن است چرا که در این صورت است که تمام نقشه های آنان نقش بر آب می شود.

به گزارشامروله، حجت الاسلام جواد الیاسی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اشاره ای به چگونگی برخورد اولیاء دین با مردم داشت و عنوان کرد : پیامبر اکرم(ص) با زبان نرم و آرامش با دیگران صحبت می نمود و با هیچ کسی با تندی صحبت نمی کرد.

 

وی ادامه داد : معارف ما باید به اهل بیت بیشتر شود و هر چه این معارف بیشتر باشد درک ما به واقعیات زندگی افزایش پیدا می کند.

 

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد : خداروشکر امروز در حوزه های مختلف شاهد نبوغ دانشجویان هستیم به طوریکه جوانان ما در تولید علم و سنگر های علمی بسیار خوب درخشیده اند و مایه افتخار ما در رقابت های علمی جهانی شده اند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : دشمنان ما در تعجب هستند که چگونه جوانان ۲۵ ساله ما در بحث هسته ای و سایر علوم به غنی سازی اورانیوم می پردازد.

 

وی بیان کرد : بصیرت بهترین سلاح برای مقابله با هجمه های دشمن است چرا که در این صورت است که تمام نقشه های آنان نقش بر آب می شود.