امام جمعه شهرستان صحنه:

علم و تفکر غربی مدیون و نشئت گرفته از علوم قرآنی و علوم اسلامی شرقی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 302413|14:42 - 1396/09/24
نسخه چاپی
علم  و تفکر غربی مدیون و نشئت گرفته از علوم قرآنی و علوم اسلامی شرقی است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : امروزه اهمیت فضای مجازی بر هیچ کسی پوشیده نیست ، بسیاری از مردم در گیر این فضای مجازی هستند و نمی توان منکر فاید و کاربرد آن در جامعه امروز بشویم

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : علم  و تفکر غربی مدیون و نشئت گرفته از علوم قرآنی و علوم اسلامی شرقی است . غرب همواره به دنبال سرقت نوابغ و پژوهشگران برتر کشورهایی همچون ایران است و زمانی که با وعده و وعید آنان را جذب کرد آن ها را به اسارت می گیرد و زمانی که این نوابغ برای دیدار اقوام خود قصد مراجعت به کشور خود را دارند با مخالفت شدید روبرو می شوند و مانند دانشمند ایران الاصل معروف جهان که چندی پیش خبر فوت آن را شنیدیم توسط عملیات بیوتروریستی ترور می کند.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت فضای مجازی گفت : امروزه اهمیت فضای مجازی بر هیچ کسی پوشیده نیست ، بسیاری از مردم در گیر این فضای مجازی هستند و نمی توان منکر فاید و کاربرد آن در جامعه امروز بشویم. اما حضور در این فضا نیازمند داشتن اطلاعات و بصیرت سیاسی است .

 

آمریکا در همین فضای مجازی برای تمام اقشار جامعه برنامه ریزی کرده و سعی بر انتقال فرهنگ و سیاست های خود در کشور ایران اسلامی دارد. از کودکان سنین پایین تا افراد سالمند جامعه در معرض این حملات قرار دارند. و مقابله با  این هجمه های دشمن مستلزم برنامه ریزی در راستای آموزش فرهنگ صحیح استفاده از فضای مجازی در جامعه است.

 

وی در پایان با اشاره به وقایع اخیر در فلسطین اشغالی گفت : توطئه شوم و خطرناکی توسط جهان اسکتبار و جریان غربی عربی امروزه بر علیه تمامیت اعتقادات جهان اسلام به راه افتاده است ، این یک حرکت وقیحانه و وحشیانه علیه ملت به دفاع فلسطین و جهان اسلام است. این قدس شریفی که در مجامع بین المللی و در قطعنامه های شورای امنیت و سازمان ملل بعنوان پایگاه و پایتخت جهان اسلام معرفی و تایید شده چگونه توسط رژیم غاصب صهیونیستی در سکوت معنادار این مجامع مورد تعرض قرار می گیرد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد