گزارش خبری

مدرسه دوکلاسه خیر ساز روستای هاشم آباد شهرستان صحنه افتتاح شد + عکس

سرویس: شهرستانکد خبر: 302800|13:35 - 1396/10/17
نسخه چاپی
مدرسه دوکلاسه خیر ساز روستای هاشم آباد شهرستان صحنه افتتاح شد + عکس
پایگاه خبری امروله : با حضور خیر مدرسه ساز ، مدرسه دوکلاسه خیر ساز روستای هاشم آباد شهرستان صحنه افتتاح شد.

به گزارشامروله،مراسم افتتاح مدرسه دوکلاسه مرحوم زنده یاد حسنعلیخان منوچهری روستای هاشم آباد شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

این بنا با زیر بنای 90متر و عرصه 1500متربالغ بر مبلغ یک میلیارد و پانصد هزارریال انجام گرفت.

 

در حاشیه این مراسم اکبر خزایی با بیان لزوم تقدیر و تشکر از خیرین به ویژه خیرین مدرسه ساز در محافل مختلف گفت: این افراد چنین اقداماتی را در راه رضای خدا انجام می دهند اما ما نیز وظیفه داریم در هر فرصتی از آنها تقدیر کنیم.

 

خزایی با اشاره به اینکه خیر مدرسه ساز دارایی خود را با نیت خیر و با اخلاص در اختیار جامعه می گذارد، افزود: بسیاری از انسان ها از جان خود برای حفظ ثروتشان می گذرند و این درحالی است که خیران نیک اندیش دارایی خود را برای آینده فرزندان این مرز و بوم انفاق می کنند.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت : اگر خیرین مدرسه می سازند تنها ظرفی را بوجود می آورند که مظروف آن فرهنگیان و دانش آموزان گرانقدری هستند که به این ظرف ارزش می بخشند و در واقع بدون فرهنگیان و دانش آموزان ساخت این مدارس اثر مثبت نخواهد داشت.

 

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : درشرایطی که دنیا با ما سر جنگ دارد، ما گرد هم می آییم و مدرسه افتتاح می کنیم تا بچه ها درس بخوانند و با کسب علم و دانش با دشمنان این مرز و بوم مبارزه کنند.

 

حجت الاسلام الیاسی نقش خیرین مدرسه ساز را در توسعه بستر های آموزشی بسیار موثر توصیف کرده و ضمن تشکر از تلاش های جهادی آنان، افزود : قطعا ما نمی توانیم آنگونه که شایسته عزیران نیکوکار است از آنان تجلیل بعمل آوریم اما خیرین بدانند که بچه هایی که در اینگونه مدارس درس می خوانند، همواره دعا گوی خیرین مدرسه ساز هستند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد : کسانی که جهاد مال می کنند، افرادی هستند که در واقع مورد عنایت حضرت باری تعالی هستند.