مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه‌های استان کرمانشاه:

۵۷ دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان تحت نظارت هیئت نظارت استانی هستند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 302976|10:44 - 1396/10/28
نسخه چاپی
۵۷ دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان تحت نظارت هیئت نظارت استانی هستند
مرصادنیوز: مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه‌های استان گفت: ۵۷ دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان تحت نظارت هیئت نظارت استانی هستند.

به گزارشامروله،  به نقل از چشم نیوز، دکتر مهرداد نیا پرست ، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه‌های استان  در جلسه چهارمین دوره کارگروه تخصصی نظارت، ارزیابی و کیفیت آموزش عالی استان کرمانشاه که با حضور نمایندگان دانشگاه‌های استان در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد، گزارشی از وضعیت آموزش عالی در استان را ارائه داد و اظهار داشت: دبیرخانه هیئت نظارت و ارزیابی استان در دانشگاه رازی ۲۵شهریورماه ۱۳۸۶ از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان دانشگاه برگزیده انتخاب شد و فعالیت خود را از ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۷ با ارسال فرم‌های (سری الف) جمع‌آوری اطلاعات به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان آغاز کرد.

مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه‌های استان  یادآور شد:  ۵۷ دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان تحت نظارت هیئت نظارت استانی هستند.

نیاپرست به تعداد دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی استان اشاره کرد و گفت: ۲۱هزار و ۵۴۵  دانشجو و ۵۱۳ عضو هیئت‌علمی در استان مشغول به فعالیت هستند.

وی به آمار دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی در  دانشگاه‌های و مراکز آموزش عالی استان اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور استان با ۱۵هزار و ۵۴۳ دانشجو و ۱۳۵ عضو هیئت‌علمی، دانشگاه جامع علمی کاربردی  ۷هزار و ۶۲۴ دانشجو و ۵۱ عضو هیئت‌علمی، دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی ۵ هزار و ۱۶ دانشجو و ۳۹ عضو هیئت‌علمی و درنهایت دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۰هزار و ۲۳ دانشجو و ۴۳۳ عضو هیئت‌علمی دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد