رابط تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی صحنه:

۷۰۰ جلد کتاب به مراکز فرهنگی، قرآنی و دینی شهرستان صحنه اهدا شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 302989|16:15 - 1396/10/28
نسخه چاپی
۷۰۰ جلد کتاب به مراکز فرهنگی، قرآنی و دینی شهرستان صحنه اهدا شد
پایگاه خبری امروله : رابط تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی صحنه از اهداء 700 جلد کتاب به مراکز فرهنگی، قرآنی و دینی شهرستان خبر داد.

اکبر قارلقی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : از گذشته دور کتاب به‌عنوان یکی از ابزارهای آموزشی مورد توجه بوده است و اولیای دین نیز به پدید‌ آوردن آثار علمی و فرهنگ مکتوب توصیه‌های مهمی داشته‌اند.

 

وی افزود: امروزه حاصل تفکر و تجربه‌های اهل اندیشه و معرفت به وسیله کتاب در دسترس همگان قرار می‌گیرد و کتابخانه‌ها، کانون‌ها و همایش صاحب‌نظران، گلستان پرطراوت صاحبان معرفت است.

 

قارلقی ادامه داد: اهداء کتاب به منزله ترویج زندگی خوب و متعالی انجام می‌شود که این اداره در راستای ارتقاء سطح آگاهی و بینش عقیدتی و سیاسی مردم و با هدف توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی با حمایت و تجهیز کتابخانه‌های شبستانی روستایی و شهری، مراکز دینی و فرهنگی، مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی اقدام به اهدا ۷۰۰ جلد کتاب در سال جاری کرده است.

 

وی عنوان‌های کتب اهدا شده شامل مفاتیح الجنان، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، پیوندهای نماز، دقایقی با قرآن، قرآن و تبلیغ، تذکرة المومنین، جرعه‌های شفابخش، شگفتی‌های برزخ، جهاد با نفس، قرآن در بیان، صبح صادق و کتب نوحه سرایی اشعار مذهبی بوده است.