فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه :

دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر صورت می گیرد

سرویس: شهرستانکد خبر: 302992|16:39 - 1396/10/28
نسخه چاپی
دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر صورت می گیرد
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از خانواده های جانبازان و شهداء شهرستان صحنه دیدار و سرکشی صورت می گیرد.

" سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی " در گفتگو باامروله، عنوان کرد : به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برنامه های بسیاری توسط این ناحیه تدارک دیده شده است که دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء در اولویت آنها قرار دارد.

 

وی ادامه داد: بالاترین درجه ای که خداوند به یک انسان غیر معصوم می دهد شهادت است که البته فقط نصیب بندگان مخلص خداوند می شود.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش می کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان گفت : تزئین مراکز سپاه و بسیج ، دیدار با خانواده معظم شهداء و جانبازان ، غبار روبی مزار شهداء ، برگزاری مسابقات ورزشی ، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ،برگزاری نشست های بصیرتی ، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری و ... از جمله برنامه های این ناحیه در گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان صحنه است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد