گزارش

پرسنل اداره محیط زیست صحنه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند + تصویر

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303011|18:27 - 1396/10/30
نسخه چاپی
 پرسنل اداره محیط زیست صحنه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند + تصویر
پایگاه خبری امروله : به مناسبت هفته هوای پاک ، پرسنل اداره محیط زیست صحنه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

به گزارشامروله، به مناسبت هفته هوای پاک ، پرسنل اداره محیط زیست صحنه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

 

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی عنوان کرد : هوای پاک و سالم نعمتی است که زندگی و حیات ما به آن وابسته است.

 

وی ادامه داد : بهره مندی از هوای سالم، از مهمترین ارکان حقوق شهروندی است.

 

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد : شهروندان باید حتی الامکان از وسایل نقلیه سالم استفاده کنند و به وسیله نقلیه خود طوری رسیدگی کنند که ایجاد آلودگی نکند و هوا را مسموم نکند.

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : هوای آلوده برای بیماران قلبی و ریوی و تنفسی خطرناک و برای انسانهای سالم هم مضر است و ایجاد خطر کرده و انسانهای سالم را هم مبتلا میکند لذا باید مواظب باشیم.

 

در ادامه جعفر محرابی عنوان کرد : بعضی از فعالیت ها و کارهای روزمره انسان موجب بروز آلودگی ها در محیط زیست و در اخطر افتادن سلامت انسان ها و موجودات می شود.

 


وی با بیان اینکه برای شکرگذاری از نعمت های خداوند باید از آنها درست استفاده کرد، گفت: خداوند نعمت های فراوانی به انسان عطا کرده که باید قدردان آنها باشیم و این نعمت ها را برای استفاده آیندگان حفظ کنیم.

 

رئیس اداره محیط زیست شهرستان صحنه گفت : متاسفانه هم اکنون در شهرهای بزرگ و پرجمعیت دود خودروها باعث آلودگی هوا و ایجاد مشکل برای مردم شده است که در چنین شرایطی می توان متوجه اهمیت هوای پاک و سالم شد و قدر آن را دانست.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد