تقدیر و تشکر صمیمانه ی امام جمعه ی شهرستان از تلاش های فرماندهی انتظامی شهرستان صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303014|08:21 - 1396/10/30
نسخه چاپی
تقدیر و تشکر صمیمانه ی امام جمعه ی شهرستان از تلاش های فرماندهی انتظامی شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله :امام جمعه ی شهرستان از تلاش های فرماندهی انتظامی شهرستان صحنه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین دکتر الیاسی نماینده ی ولی فقیه در شهرستان طی خطبه های نماز جمعه ی این هفته ، ضمن ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های جناب سرهنگ بهروز فخری فرمانده انتظامی شهرستان و مجموعه ی کارکنان انتظامی، گفت: حقا و انصافا تلاش های شبانه روزی  عزیزان، صبر و بردباری و در عین حال درایت پلیس و نیروی انتظامی در مواجهه با اعتراضات و اغتشاشات اخیر و مدیریت آن ستودنی بوده و هست.

 

ایشان در ادامه موفقیت های اخیر مجموعه ی فرماندهی انتظامی شهرستان صحنه در انهدام چند باند سرقت ، از جمله باند سرقت خودرو را قابل عرض و شایان تقدیر عنوان کرد.

 

امام جمعه ی شهرستان امنیت امروز شهرستان صحنه را حاصل تلاش های شبانه روزی مجموعه ی دستگاه های امنیتی، خصو صا فرماندهی انتظامی شهرستان صحنه و کارکنان آن دانست و یادآور شد در این راستا و مسیر اعتلای پرچم ایران اسلامی عزیز هزاران هزار شهید گلگون کفن تقدیم شده است.

 

حجت الاسلام دکتر الیاسی در پایان این بخش از صحبت های خویش از همه ی دستگاه های دولتی و عمومی ، همچنین عموم مردم فرهنگ مدار شهرستان خواست : " به منظور تولید امنیت پایدار ، مشارکت و تعامل همه جانبه ای  را با پلیس و فرماندهی انتظامی شهرستان  به منصه ی ظهور گذارند".

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد