گزارش خبری

جلسه ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 303032|15:47 - 1396/11/01
نسخه چاپی
جلسه ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه با حضور اعضا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه با حضور اعضا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه امام جمعه شهرستان صحنهدر این جلسه با بیان اینکهاحیای امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فریضه مهم اسلامی گفت:جامعه ‌ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر احیاء نشود از رحمت خداوند دور خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر، در آموزه های دینی ما از جایگاه بلند و ویژه برخوردار است و اساس نبوت پیامبران الهی، بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده است.

 

حجت الاسلام الیاسیبا تاکید بر این مطلب که دفاع مقدس مهمترین معروفی است که باید آن را پاسداشت، افزود: بدترین منکر این است که بخواهیم دفاع مقدس را مورد تحریف قرار دهیم و از بیان ارزش ها و واقعیات این مهم غافل شویم.

 

 

 

وی با تاکید بر این مطلب که امر به معروف ونهی از منکر یک تیغ دو لبه است که یک طرف آن معروفات و یک طرف آن منکرات است، تصریح کرد: اساس کار امر به معروف و نهی از منکر بر عهده گروه طلایه داران امر به معروف است.

 

‍ دادستان شهرستان صحنه در این جسله گفت : در طول سال چندین جلسه توجیهی برای افراد داشته ایم.

 

وی ادامه داد : تکریم ارباب رجوعان یکی از مهمترین معروفات است و ادارات ما باید با خوش رویی با آنان برخورد شود.

 

مسعود صمدی خاطر نشان کرد: افرادی که برای انجام وظیفه مهم امر به معروف و نهی از منکر گذارده میشوند خودشان باید الگو باشند.

 

وی یادآور شد:  ستاد امر به معروف و نهی از منکر میتواند گام های موثری برای این فریضه مهم داشته باشد.

 

 

 

کرمعلی زارعی، معاون فرمانداری شهرستان صحنه نیز تصریح کرد : برخی از روسای ادارات که در شهرستان حضور نداشته اند و کار مردم زمین می ماند جا به جا شده اند.

 

وی ادامه داد : چهارچوب و شرح وظایف ستاد باید برای افراد آموزش داده شود.

 

زارعی خاطر نشان کرد: ما هر چه داریم از امام راحل و رهبری داریم به همین منظور باید موثر  عمل کنیم