به مناسبت روز پرستار صورت گرفت؛

قدردانی امام جمعه شهرستان از پرستاران بیمارستان اسلام آبادغرب + تصاویر

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303056|11:06 - 1396/11/03
نسخه چاپی
قدردانی امام جمعه شهرستان از پرستاران بیمارستان اسلام آبادغرب + تصاویر
مرصادنیوز: به مناسبت روز پرستار امام جمعه اسلام آبادغرب و جمعی از مدیران شهرستان از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بازدید کردند.

به گزارشامروله،  به نقل ازاسلام آباد خبر، شامگاه روز گذشته به مناسبت روز پرستار امام جمعه اسلام آبادغرب و جمعی از مدیران شهرستان از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بازدید کردند.

حجت الاسلام مهری در این دیدار با اهدای گل به پرستاران از زحمات آنها قدردانی کرد و همچنین با عیادت از تعدادی از بیماران این بیمارستان از آنها دلجویی کرد.

گفتنی است؛ پرستاران بیمارستان شهرستان اسلام آبادغرب در شب زلزله 21 آبان 96 خدمات شایان توجهی به بیماران و مصدومین زلزله ارائه دادند و کلیه پرستاران شیفت استراحت بصورت خودجوش و بدون فراخوانی جهت کمک به زلزله زدگان در بیمارستان اسلام آبادغرب حضور پیدا کردند.

 

 

شایان ذکر است روز گذشته در همایش بزرگداشت روز پرستار به مناسبت خجسته میلاد حضرت زینب‌(س) و تقدیر از پرستاران برگزیده کشور که با حضور وزیر بهداشت‌، معاون پرستاری وزارت بهداشت و رئیس سازمان نظام پرستاری کشور برگزار شد،  از فاطمه مراد‌بیگی پرستار ایثارگر اسلام‌آباد غرب و سمیرا کرم‌زاد کارشناس بیهوشی بیمارستان این شهرستان تقدیر به عمل آمد.