رابط تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی صحنه خبرداد

اجرای طرح فعال‌سازی مساجد غیرفعال برای نخستین بار در شهرستان صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 303071|14:31 - 1396/11/03
نسخه چاپی
اجرای طرح فعال‌سازی مساجد غیرفعال برای نخستین بار در شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : رابط تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی صحنه، گفت: طرح فعال‌سازی مساجد غیرفعال برای نخستین بار، در قالب اعزام مبلغ به مساجد غیرفعال، اجرا می‌شود.

اکبر قارلقی در گفتگو باامروله، با بیان اینکه مساجد غیرفعال، مساجدی هستند که امام جماعت ندارند و به ندرت فعالیت‌های فرهنگی در آنها انجام می‌شود، گفت: در این طرح، ضمن شناسایی مساجد غیرفعال در سطح شهرستان مبلغ به منظور فعال ساختن آنها اعزام می‌شوند.

 

وی با اشاره باینکه این طرح برای نخستین بار اجراء می‌شود، افزود:طرح اولیه فعال‌سازی مساجد این شهرستان بنا بر سهمیه اعلامی از امور مساجد اداره کل متبوع، شامل 9 مسجد در روستاهای بخش مرکزی و 5 مسجد در روستاهای بخش دینور است.

 

رابط تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی صحنه، گفت: اقامه نماز جماعت،دعا،احکام و اجرای برنامه‌های مناسبتی از جمله فعالیت‌های مبلغین اعزامی به مساجد غیر فعال است.

 

وی افزود: نظارت و ارزیابی فعالیت‌های روحانیون اعزامی، و برگزاری نشست آموزشی- توجیهی روحانیون از برنامه‌های پیش بینی شده جهت این طرح تبلیغی و فرهنگی است.

 

قارلقی در ادامه حمایت از اعزام مبلغ به مناطق کم استقرار را نیز از دیگر فعالیت‌های واحد اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه دراین طرح،ذکر کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد