فرماندار شهرستان سرپل ذهاب:

تسهیلات اشتغال به مناطق زلزله زده و روستایی سرپل ذهاب اختصاص خواهد یافت

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303075|10:05 - 1396/11/04
نسخه چاپی
تسهیلات اشتغال به مناطق زلزله زده و روستایی سرپل ذهاب اختصاص خواهد یافت
مرصادنیوز: فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: در راستای اجرایی کردن آیین نامه توسعه مناطق روستایی و محروم تسهیلات به مناطق روستایی و زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب اختصاص خواهد یافت.

به گزارشامروله،  به نقل از بازی دراز، اکبر سنجابی در جلسه کارگروه اشتغال در شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: بنا به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی و شعارسال "تولید و اشتغال"، دولت جمهوری اسلامی ایران در راستای اشتغالزایی و تقویت تولیدات داخلی، طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی را با اعطای تسهیلات مربوطه در دستورکار قرارداده است.

وی افزود: به تناسب شرایط اقتصادی، جغرافیایی و دلایل کارشناسی دیگر، تعدادی از طرح های اشتغالزایی در اولویت اعطای وام قرار دارند که جزئیات بیشتر به دستگاه اجرایی و اداره مربوطه اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: مبلغ 7 میلیارد و 920 میلیون تومان اعطای تسهیلات در نظرگرفته شده است که درطی مراحل اجرایی سهم شهرستان سرپل ذهاب مشخص خواهد شد.

وی رویکرد جدی دولت را حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات سرمایه گذاران این بخش ذکر کرد و گفت: دستگاه های اجرایی باید با تدبیر و چاره اندیشی، موانع پیش روی سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی را رفع کنند تا علاوه بر رونق تولید ، شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف باشیم.

سنجابی در ادامه با تاکید بر لزوم رفع موانع فراروی واحدهای تولیدی ، صنعتی و معدنی ، گفت: عمده مشکل واحدهای تولید و صنعتی ، بازسازی واحد تخریب شده در زلزله اخیر و در اختیار گذاشتن سرمایه درگردش است که درصورت رفع این مشکل ، علاوه برجبران خسارات وارده زلزله، این تهدید به فرصت تبدیل شده تا شاهد رشد اشغالزایی در حوزه شهرو روستا نیز باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد