رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه خبر داد:

افتتاح واحدهای صنفی استان کرمانشاه در دهه مبارک فجر

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303078|10:12 - 1396/11/04
نسخه چاپی
افتتاح واحدهای صنفی استان کرمانشاه در دهه مبارک فجر
مرصادنیوز: رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه، از افتتاح تعدادی واحد صنفی در استان طی دهه فجر خبر داد.

به گزارشامروله، به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف استان کرمانشاه، رضا سلیم‌ساسانی از برگزاری برنامه های فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح واحدهای صنفی و جلسات هم‌اندیشی اصناف کرمانشاه طی  دهه مبارک فجر خبر داد.

وی تصریح کرد: اتاق اصناف کرمانشاه برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای اجرای برنامه‌های مختلف در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی انجام داده است.

‌رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه‌ها با محوریت مردم و مشارکت بازاریان انجام می شود، افزود:برنامه‌های در نظر گرفته شده رویکردی هدفمند دارد که دستاوردهای انقلاب را در جامعه نمایش بدهد.

وی  تصریح کرد: اصناف و بازاریان برای نشان دادن توانمندی‌های اقتصادی و موفقیت‌های حاصل شده، چشم‌انداز رو به جلو و امیدآفرینی را در قالب برنامه‌های مختلف دنبال می‌کنند.

سلیم ساسانی از برگزاری نشست‌های تخصصی و جلسات کارگروه‌های صنف‌های مختلف و اتحادیه‌ها در کرمانشاه به‌مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد و متذکر شد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است و تلاش می‌شود تمامی اقدامات در سطح وسیع و گسترده و حضور حداکثری انجام بگیرد و باشکوه‌تر از قبل باشد.

به گفته وی، ایستگاه‌های صلواتی، غرفه‌های چندمنظوره، نمایشگاه‌های عرضه مواد غذایی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای والامقام اصناف، مسابقات ورزشی و رسیدگی به مشکلات واحدهای صنفی از طریق جلسات چهره به چهره اصناف با مسئولان مربوطه از دیگر برنامه‌هایی است که در نظر گرفته شده است،

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم اصناف را به سمت پویایی سوق بدهیم و برای رسیدن به این هدف و همچنین ایجاد رونق اقتصادی، مشکلات مربوطه و درخواست‌های اصناف را جمع‌آوری کرده و به‌صورت کارشناسی به مدیران ارشد ارائه می‌دهیم تا نتایج مثبتی کسب شود.

این مسئول با اشاره به اینکه از بازاریان موفق تجلیل به‌عمل می‌آید و جلسات بصیرتی با سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری برگزار می‌شود، بازدید از مناطق زلزله‌زده کاروان اصناف، بازاریان، تجار و خیران کرمانشاه و دیدار اصناف بسیجی با آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز انجام می‌پذیرد.

وی به اجرای مراسم غبارروبی مزار شهدای والامقام توسط اصناف کرمانشاه و شرکت حداکثری اصناف کرمانشاه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: سرکشی از مراکز نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست، سالمندان و معلولان توسط خیران اصناف و بازار کرمانشاه تدارک دیده شده است و همچنین در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال افتتاح چند واحد صنفی اشتغال‌زا نیز با حضور مسئولان صورت می‌گیرد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه ادامه داد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور اراده ملتی است که برای مبارزه با ظلم و ستم رژیم منحوس پهلوی قیام کردند و با رهبری امام خمینی(ره) توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با فداکاری‌های شهیدان والامقام امروز در دهه چهارم شکوفایی خویش به اوج اقتدار رسیده است، متذکر شد: ایران اسلامی در معادلات بین‌المللی اثرگذار است که همین موجب شده نقشه‌های شوم دشمنان به نتیجه نرسد.

سلیم‌ساسانی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید برای اعتلای روزافزون نظام اسلامی و انتقال ارزش‌ها و ادامه آرمان‌های انقلاب اسلامی به فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری گوش فرا بدهند و با تمام توان از حریم مقدس نظام اسلامی پاسداری کنند که در این راستا اصناف همواره در عرصه‌های مختلف حضور داشته‌اند و این رویه را با وحدت و انسجام ادامه می‌دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد