پیش از ظهر امروز

سالن ورزشی و اتاق آسمان نمای کانون فرهنگی ،تربیتی حجاب صحنه افتتاح شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 303093|18:40 - 1396/11/04
نسخه چاپی
سالن ورزشی و اتاق آسمان نمای کانون فرهنگی ،تربیتی حجاب صحنه افتتاح شد
پایگاه خبری امروله : سالن ورزشی و اتاق آسمان نمای کانون فرهنگی ،تربیتی حجاب با حضور مدیر آموزش و پرورش ،معاون پرورشی و تعدادی از مدیران مدارس افتتاح شد.

به گزارشامروله،  سالن ورزشی و اتاق آسمان نمای کانون فرهنگی ،تربیتی حجاب با حضور مدیر آموزش و پرورش ،معاون پرورشی و تعدادی از مدیران مدارس افتتاح شد.

 

در این مراسم اکبر خزایی اشاره ای به اهمیت ورزش برای دانش آموزان داشت و عنوان کرد : آمادگی جسمانی دانش‌آموزان یک امر بنیادی و اساسی است که سلامت و قدرت افراد و اجتماع را تضمین می‌کند.

 

وی ادامه داد : دانش‌آموزی که قدرت و کارآیی لازم بدنی را دارد، قادر است وظایف و کارهای روزانه خود را بدون احساس خستگی انجام دهد و توانایی لازم را برای گذراندن اوقات فراغت یا مقابله با پیشامدهای ناگهانی به دست آورد.

 

خزایی خاطر نشان کرد : چنین فردی از بیماری‌ و نارسایی‌ها و نواقص جسمی به دور خواهد ماند و استقامت، چابکی، انعطاف‌پذیری و سرعت از ویژگی‌های چنین دانش‌آموزی است.

 

مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت : هرچه برنامه‌های مناسب ورزشی، زودتر و در سنین کمتری اجرا شود، ابتلا به امراض قلبی و دیگر نارسایی‌ها کمتر خواهد بود. ارتباط بین آمادگی بدن و سرعت انتقال، یادگیری، انظباط، سازگاری با محیط، ایجاد صفات اجتماعی و تعاون با دیگران غیرقابل تردید است و مربیان باید به آن توجه کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد