امام جمعه شهرستان صحنه :

اهل بیت دلسوزان عالم خلقت هستند / جنگ جدیدی در فضای مجازی علیه باور های ما به راه افتاده است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303111|13:40 - 1396/11/06
نسخه چاپی
اهل بیت دلسوزان عالم خلقت هستند / جنگ جدیدی در فضای مجازی علیه باور های ما به راه افتاده است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : : انقلاب اسلامی ما که در سال 57 شکل گرفت آغاز یک حرکت اسلامی در عالم بود که هم اکنون ما در میانه راه هستیم .

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی در خبطه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : انسان بعد از مرگ متوجه می شود که چقدر دستش خالی و غریب است و این اهل بیت هستند که می آیند و ما را از غربت نجات می دهند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اهل بیت دلسوزان عالم خلقت هستند تصریح کرد : اهل بیت همچون مادری دلسوز دست ما را گرفته اند و ما را از خطرات نجات می دهند که خدای نکرده دچار مشکل نشویم.

 

حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی اشاره ای به دهه مبارک فجر داشت و گفت : انقلاب اسلامی ما که در سال 57 شکل گرفت آغاز یک حرکت اسلامی در عالم بود که هم اکنون ما در میانه راه هستیم . مقام معظم رهبری فرمود امام راحل از نوع مردم زمان ما نبود و ایشان ژرف اندیشی که در مسائل داشت بسیار خاص بود.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : همه قدرت های بین المللی چه غرب و چه شرق مخالف ورود امام به ایران بودند و خودشان به نقشه ها و توطئه های خود اعتراف کردند ولی چون امام با خدا بود خداوند متعال نیز حامی ایشان بود و به همین منظور تمام نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

 

وی یادآور شد : دشمنان از همه بزار های در دست خود در حال دشمنی کردن با ما و انقلاب ما هستند ولی شکوه این نظام همه این مشکلات را حل کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی با بیان اینکه امروز جنگ جدیدی در فضای مجازی علیه باور های ما به راه افتاده است گفت : دشمنان برای تک تک افراد ما برنامه ریزی کرده و می خواهند باور های ما را از بین ببرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد