معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد:

اجرای طرح سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303119|10:29 - 1396/11/07
نسخه چاپی
اجرای طرح سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه
مرصادنیوز: معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از اجرای طرح سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه استان خبر داد.

به گزارشامروله، مهدی توسلی از اجرای طرح سبک زندگی اسلامی در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: این برنامه یکی از برنامه های اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه است که در بقاع متبرکه برگزار می شود.

وی افزود: هدف از این طرح تقویت بنیان خانواده و ارائه آموزش های مرتبط با خانواده به اقشار مختلف جامعه به خصوص بانوان است.

توسلی از بکار گیری ۷ مربی مجرب در انجام این طرح سخن گفت وخاطر نشان کرد: این مربیان که مبلغین حوزه های علمیه هستند به مدت یک هفته در شهر مقدس قم آموزش های لازم در خصوص مباحث سبک زندگی را گذرانده اند.

وی اظهار داشت: دانش آموختگان در این دوره به مدت ۴۰ ساعت تلفیقی از تجارب مربیان و کتاب های کمک آموزشی را فرا می گیرند.

این مسئول همچنین بیان داشت: تا کنون ۷ دوره از این طرح برگزار شده و در حال حاضر در بقاع متبرکه شاخص شهرستانهای کرمانشاه، سرپلذهاب، اسلام آباد و کنگاور این طرح در حال اجرا است.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، دانش آموختگان در این طرح با مهارت‌های فردی، ازدواج و سبک زندگی اسلامی آشنا می شوند.

وی اذعان داشت: اسفند ماه سالجاری از شرکت کنندگان در این طرح آزمون بعمل آمده و به کسانی که نمره لازم را کسب کنند گواهی پایان دوره تعلق خواهد گرفت.

این مسئول در پایان گفت: سال آینده آمادگی برگزاری دوره های بیشتری را داریم و دوره تکمیلی نیز برای کسانی که سطح مقدماتی را گذرانده اند برگزار خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد