ضعف اطلاع رسانی رسانی در تعطیلی مدارس و سرگردانی دانش آموزان در اسلام آبادغرب

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303135|10:36 - 1396/11/08
نسخه چاپی
ضعف اطلاع رسانی رسانی در تعطیلی مدارس و سرگردانی دانش آموزان در اسلام آبادغرب
مرصادنیوز: اعلام دیر هنگام تعطیلی مدارس در اسلام آبادغرب موجب سرگردانی دانش آموزان و نگرانی والدین شد.

به گزارشامروله، به نقل ازاسلام آباد خبر، مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه از تعطیلی کلیه مدارس نوبت صبح استان در گروه های ابتدایی، متوسطه اول و دوم به علت سرما و برودت هوا خبر داد. همچنین اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد: تمامي مدارس دوره هاي تحصيلي استان كرمانشاه در گروه صبح تعطيل است.

با توجه به اینکه اطلاعیه های تعطیلی با تاخیر اعلام شده، این ضعف اطلاع رسانی رسانی در تعطیلی مدارس موجب سرگردانی دانش آموزان در اسلام آبادغرب شد.

والدین دانش آموزان اسلام آبادی صبح امروز طی تماس با مدارس و اعلام باز بودن مدارس، دانش آموزان را به مدارس فرستادند، اما نیم ساعت بعد مدیران برخی مدارس دانش آموزان را مرخص و اعلام تعطیلی کرده که با توجه به عدم هماهنگی با سرویس دانش آموزان که صبح آنها را به مدرسه رسانده این امر موجب سرگردانی دانش آموزان و نگرانی والدین در اسلام آبادغرب شد.

پس از این اتفاق خبرنگاراسلام آباد خبر، موضوع را از مسئول روابط عمومی آموزش پرورش اسلام آبادغرب جویا شد.

فتاحی مسئول روابط عمومی آموزش پرورش اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: در خصوص تعطیلی مدارس چیزی به ما اعلام نشده و آقای برجی( سرپرست آموزش پرورش اسلام آبادغرب) با آقای یزدان پناه صحبت نموده که ایشان اعلام نموده تعطیل نیست اما کسانی که به مدرسه نرفته اند اشکال ندارد.

پیش از این نیز چنین اتفاق ناهماهنگی در شهرستان اسلام آبادغرب رخ داده بود که در یک روز سرد برفی که تعدادی از دانش آموزان به مدرسه نرفته بودند، تعطیل اعلام نشده بود و اما روز بعد که هوا آفتابی بود و دانش آموزان به مدرسه رفته بودند از سوی آموزش و پرورش شهرستان تعطیل اعلام شد، که رجبی مدیر پیشین آموزش و پرورش بخاطر نگرانی والدین و سرگردانی دانش آموزان از مردم عذرخواهی کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد