گزارش خبری

جلسه شورای اداری شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303167|10:35 - 1396/11/09
نسخه چاپی
 جلسه شورای اداری شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : جلسه شورای اداری شهرستان صحنه با موضوع گرامیداشت برنامه های دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولین ادارات در سالن جلسات فرمانداری صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه شورای اداری شهرستان صحنه با موضوع گرامیداشت برنامه های دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولین ادارات در سالن جلسات فرمانداری صحنه برگزار شد.

 

در این جلسه فرماندار شهرستان صحنه گفت : ملت ایران عزتش در استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است که این هم مرهون فداکاری شهدا و امام راحل و پیشکسوتانی که در انقلاب زحمت کشیدند.

 


فرزادی پور  در ادمه افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب برای نسل امروز بدرستی تبیین و آنان با این اهداف به درستی مأنوس شوند

 


وی در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه حضور گسترده مردم ولایتمدار و رهبری حکیمانه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و اظهار داشت: امروز نیز به برکت وجود مقام عظمای ولایت و رهبری هوشمندانه ایشان و به پشتوانه مردم غیور و دلیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است.

 

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار رضا سهرابی زاده عنوان کرد : دهه فجر فرصتی است مناسب جهت معرفی ارزش های دینی و اسلامی انقلاب به نسل جوان است.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام دهه فجر خواستار هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و همه ادارات شهرستان در برگزاری مراسمات دهه فجر شد.

 

 

سرهنگ سهرابی زاده تشریح کرد : حضور گسترده مردم و برپایی هرچه باشکوهتر جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خصوصاً شرکت گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن موجب اقتدار نظام اسلامی می‌شود.

 

مسئول حوزه بسیج دانش اموزی و بسیج کارمندی سپاه صحنه گفت : شخصیت والای امام خمینی(ره) باید در تمامی دوران های تاریخ امروز و فردای آزادیخواهان به عنوان یک الگوی مهم مورد توجه قرار گیرد.

 

گلباران گلزار مطهر شهدا، بازدید از خانواده های شهدا، جلسات درس اخلاق و شورای اداری، برگزاری جشن های انقلاب در شهرها و روستاها، افتتاح پروژه های عمرانی، برپایی نمایشگاههای مختلف، برگزاری همایش و نشست ها، برگزاری مسابقات ورزشی و... از جمله برنامه های اجرایی دهه مبارک فجر در شهرستان صحنه می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد