گزارش خبری

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با فرماندار صحنه دیدار کرد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303187|08:34 - 1396/11/11
نسخه چاپی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با فرماندار صحنه دیدار کرد
پایگاه خبری امروله : مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به همراه رئیس ادار بنیاد شهید صحنه با نورالدین فرزادی پور دیدار و گفتگو کرد

به گزارشامروله، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به همراه رئیس ادار بنیاد شهید صحنه با نورالدین فرزادی پور دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت :تعاملی که از نزدیک با اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان داریم ابراز خرسندی نموده و گزارشی از عملکرد بنیاد در رابطه با تکریم و احترام ایثارگران و مشکلات را ارائه نمود.

 


در ادامه دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمانشاه عنوان کرد: خدمت رسانی و رسیدگی به مسایل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید در اولویت و سرلوحه همه امور قرار گیرد.

 


وی اظهار داشت : از آن جا که شهادت مقام بزرگی است و شهداء در پیشگاه خداوند از درجه رفیعی برخوردارند، رسیدگی به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران از قداست و ارزش خاصی برخوردار است.

 


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه هدف از سفر به شهرستان را دیدار با خانواده های شهداء، ایثارگران و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها عنوان کرد و گفت: رسیدگی به این قشر از جامعه وظیفه ذاتی این مجموعه بوده و باعث افتخار و مباهات است

 


حجت الاسلام هادی عسگری همچنین از توجه فرماندار صحنه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه در خصوص دیدار و دلجوئی از این خانواده ها قدردانی کرد.

 

 

 


درادامه نورالدین فرزادی پور عنوان کرد : بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند

.

فرماندار شهرستان صحنه گفت : خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل (ره) خدمت به نبی اکرم (ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل‌های نورانی و جانهای لبریز از صفا و نورانیت است.

 

وی خاطر نشان کرد : بر همگان وظیفه است که احترام و عزت خانوادهای این عزیزان را حفظ کنند چرا که از پرتو خون این عزیزان است که آرامش و امنیت در جامعه سایه افکنده است.