نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد:

انقلاب اسلامی اقتدار و قدرت واقعی را برای ایران به ارمغان آورد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303198|18:38 - 1396/11/12
نسخه چاپی
انقلاب اسلامی اقتدار و قدرت واقعی را برای ایران به ارمغان آورد
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران اقتدار و قدرت واقعی را برای ایران به ارمغان آورد به طوری که امروز ایران در جهان و منطقه اثر گذار است.

به گزارشامروله، ت الله مصطفی علما  امروز پنجشنبه در جمع نیروهای مسلح استان و بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت:  قبل از انقلاب ایران همانند نوکری بی اختیار در مقابل آمریکا بود که شاه مملکت  نه اختیار ارتش  را داشت و نه وزرا و مجلس را بلکه همه مقدرات در دست آمریکا بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) در قضیه کاپیتولاسیون زمانی که در خانه خود هم درباره آن صحبت می کرد چنان فریاد می زد که گویی دندان هایش از خشم در خواهد آمد و می فرمودند که نفت ما بردند، ثروت  کشور و مردم را  می برند و امروز با این قانون دیگر زنان و دختران ایران هم در امنیت نخواهند بود  و آمریکایی ها هر غلطی  خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: هنوز بسیاری از مردم و مسوولان نمی دانند که انقلاب اسلامی چکار بزرگ و با عظمتی را انجام داده است به طوری که ایرانی که تبدیل به جولانگاه آمریکایی ها شده بود تبدیل شده به کشوری که امروز در سیاست های کلان آمریکا نیز اثر گذار شده است و بسیاری از برنامه های آمریکا به خاطر اراده جمهوری اسلامی ایران هرگز اجرایی نمی شود.

علما افزود: امروز وظیفه سنگینی بر دوش مردم و مسئولان لشگری و کشوری  وجود دارد که نگذارند چنین دستاورد بزرگی تضعیف شود و بلکه همه تلاش کنند روز به روز بر اقتدار این انقلاب بیافزایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد