امام جمعه شهرستان صحنه :

انقلاب ما به تمام دنیا صادر شده است

سرویس: شهرستانکد خبر: 303209|16:50 - 1396/11/13
نسخه چاپی
 انقلاب ما به تمام دنیا صادر شده است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : این انقلاب در حال گام به سوی پنجم دهه خود می گذارد و از بدو تشکیل خود با تکانش های بسیاری همچون جنگ ، ترور ، تحریم و... رو به رو شد ولی علی رقم این دشمنی ها و مشکلات پیش روی همچنان به لطف خداوند در حال حرکت به سوی هدف خود است .

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : خداوند بدون عشیره امام راحل را عزیز کرد و ایشان را با امداد های غیبی مانوس کرده بود.

 

 عظمت امام راحل چنان بود که همه دشمنان ایشان وحشت زده بودند و جبهه مقابل ایشان چون خدا ترس نبودند حتی از سایه های خودشان می ترسیدند حتی در روزهای اخر شاه از اطرافیان خود واهمه داشت که نکند از طرف نزدیکانش ترور شود .

 

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد : این انقلاب در حال گام به سوی پنجم دهه خود می گذارد و از بدو تشکیل خود با تکانش های بسیاری همچون جنگ ، ترور ، تحریم  و... رو به رو شد ولی علی رقم این دشمنی ها و مشکلات پیش روی همچنان به لطف خداوند در حال حرکت به سوی هدف خود است .

 

امام جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه انقلاب ما به تمام دنیا صادر شده است گفت : تمام جهان دارد از انقلاب ما کپی برداری می کنند که ظالمان خود را از ببین ببرند.