همزمان با دومین روز از دهه فجر:

دو طرح عمرانی با بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار در روستاهای سرپل ذهاب مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت

سرویس: اخبار استانکد خبر: 303210|10:04 - 1396/11/14
نسخه چاپی
 دو طرح عمرانی با بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار در روستاهای سرپل ذهاب مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت
مرصادنیوز: با حضور نماینده مردم شهرستان سرپل ذهاب درمجلس شورای اسلامی ،سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه، فرماندار و جمعی ازمسئولین شهرستان سرپل ذهاب دو طرح عمرانی به اعتبار2 میلیارد و 100میلیون ریال در روستاهای شهرستان سرپل ذهاب مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارشامروله،  به نقل از بازی دراز،با حضور فرهاد تجری نماینده مردم شهرستان سرپل ذهاب درمجلس شورای اسلامی ، فرامرز شوهانی سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه، فرماندار و جمعی ازمسئولین شهرستان سرپل ذهاب دو طرح عمرانی به اعتبار2 میلیارد و 100میلیون ریال در روستای تپانی در بخش مرکزی و در روستای امامیه در بخش قلعه شاهین شهرستان سرپل ذهاب مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان سرپل ذهاب درمجلس شورای اسلامی در حاشیه آیین افتتاح این طرح های عمرانی اظهار داشت: همزمان با دومین روز از دهه فجر جهت آبرسانی روستایی در روستای تپانی واقع در بخش مرکزی شهرستان، مرمت و لوله گذاری به طول 300 متر مورد افتتاح قرار گرفت.

وی افزود: برای اجرای این طرح از محل اعتبارات توسعه و بازسازی بالغ بر 1میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

تجری درادامه اعتبارهزینه شده برای خط لوله آبرسانی به روستای امامیه در بخش قلعه شاهین را 500 میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه عمرانی عنوان کرد و گفت: پروژه های عمرانی روستایی با هدف رفع محرومیت زدایی و ایجاد رفاه حال روستانشینان صورت گرفت است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد